Gå til innhold

gratulasjonskort.

Anbefalte innlegg

Gjest kroppogsjel
Skrevet

Tar du vare på dem? Det er så mange som lager fine kort. Kunne vært moro å lært det selv også. Men, så tenker jeg da; at jeg tar sjelden vare på kort jeg får. Kun noen helt få spesielle. Vet liksom ikke helt hvor jeg skal gjøre av dem. Er det fler som er som meg? Hiver dem til resirk altså. Og er det da vits i å bruke kanskje en time eller to på et enkelt kort når det likevel går rett i bosset?

Samme er det med lag selv merkelapper til jul, julekort etc.... Er det noe poeng i å bruke tid og penger på noe som om kort tid bare blir lest og kastet?

Skrevet

Spesielt pene kort tar jeg vare på, eller hvis det kommer fra noen spesiell. Iblant bruker jeg bildene til andre ting (henger på veggen eller bruker dem feks når jeg lager en collage).

Noen ekstra fine julekort jeg har hatt, pleier jeg å henge opp når det er jul.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...