Gå til innhold

Liten penis og trang forhud

Anbefalte innlegg

Hei jeg er en gutt på 18 år som sliter med velig liten penis.

I erigert tilstand er den kanskje 11cm men slapp er den veldig veldig liten.

Jeg er vel nesten fullt utviklet, vokser ikke lenger i høyden, har hår alle stedene men lite har skjedd nedentil. Skal jeg bare vente lenger eller er det noe galt? Jeg har blitt operert for brokk på ene siden før og lurer på om jeg kanskje har fått det igjen og at det er grunnen selv om jeg ikke merker noen symptomer på brokk (Hva er symptomene?).

Alt virker men størrelsen er helt feil. Jeg får heller ikke dratt tilbake forhuden.

Dette gjør det selvfølgelig vanskelig å ha dame og det er vanskelig siden jenter ofte prøver å ta på meg nedentil.

Mitt spørsmål er hva kan jeg gjøre for å finne ut hva som er galt med meg? Jeg hadde aldri turt å gå til en lege, det er vanskelig nok for meg å skrive inn her.

Er det noen piller eller lignende jeg kunne gått på? Er det noe som helst jeg kan gjøre?

Værsåsnill besvar i detalj for jeg orker ikke bare et svar om at jeg må til legen/urolog.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/200212-liten-penis-og-trang-forhud/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Beklager, men det svaret du vet du får og ikke vil ha er det eneste riktige - gå til legen. Legen ser mange peniser hver eneste dag og dette er helt normalt for ham - det er jobben hans.

Jeg vet det er småpinlig, jeg har vært hos legen med div. mer eller mindre pinlige ting ang. underlivet selv, men legen tar det så pent så.

Lykke til!

Det med trang forhud kan du antagelig gjøre noe med selv. Hvis du går til Søkesiden, kan du feks legge inn 'trang forhud' og se hva du får opp. Hvis du ikke finner noe du synes passer, vil en lege kunne avgjøre om du trenger et lite (harmløst) snitt som 'løser opp' forhuden.

Størrelsen på penis er nok som med resten av kroppen - vi får det vi får, og kan nok ikke gjøre noe med det.

En kjærlig, kreativ elsker stiller uansett sterkt. Du er ung, og har alt ugjort, husk det.

Lykke til :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...