Gå til innhold

Forslag til temafest?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kult! =)

Tusen takk alle sammen.

Her var det så mange gode forslag at jeg må tenke meg litt om før jeg velger.

Hørtes jo litt gøy ut med kjendisfest da,for da trenger ikke folk å bruke så mye penger på det.

Ja ja,vi får se.

Takk så mye!

Gjest signe signatur

Åh, glemte en:

1001 natt-fest!

Jentene med slør, smykker, magedanserantrekk o.l.

Gutta med turbaner, sabler og silkeskjorter.

Arabisk musikk, meze og "eventyrstemning" med liksomskatter, levende lys i mange farger og fargede lamper.

nei, så piiiiinlig... ;-) kunne ikke kledd meg opp i diamanter og sveiva med magen :-)

Annonse

Nei, men mange av oss har bedre ting å gjøre enn å sitte å lage kostymer da, eller bruke penger på noe som skal brukes en gang.

Det går da ann å ha det gøy uten å kle seg ut også eller? Jeg har hvertfall langt best erfaring med "voksne" fester uten karneval tullet.

For en del år siden var det veldig in med temafester, og jeg husker jeg ble litt lei når fire av fem fester krevde kostyme. Savnet å kunne pynte meg på "vanlig vis" når jeg skulle på fest! Så jeg skjønner litt hva du mener.

Muligens er temafester veldig på vei inn igjen, men foreløpig har i hvertfall ikke jeg blitt nedrent med invitasjoner (annet enn enkelte til Halloween).

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...