Gjest lilium Skrevet 10. august 2000 Skrevet 10. august 2000 Hei, vi er et par som har vært gjennom ett mislykket icsi-forsøk. Etter dette har jeg fått konstatert hypothyreose, og går nå på 0,05 mg. Thyroxin-Natrium pr. dag. En annen jeg kjenner har helt normale hormonverdier, men får også 0,05 mg. Thyroxin pr. dag for å bedre virkningen av Pergotime. Av nyskjerrighet lurer jeg på hvilken virkning dette har for behandlingen, og om du kunne komme med noen kommentar til behandling med Thyroxin for barnløshet/i kombinasjon med Pergotime. På forhånd takk fra 0 Siter
Gjest Mette Moen, gynekolog Skrevet 10. august 2000 Skrevet 10. august 2000 Jeg kan ikke forklare deg hvorfor man gir en slik behandling, det står ikke noe i mine bøker, så det er nok på eksperimentstadiet enda.Informasjon via Internett erstatter ikke en legekonsultasjon. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet bør du derfor rådføre deg med legen din. Vennlig hilsen 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.