Gå til innhold

Lukter....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sitter her på jobb og kjenner lukte av musa mi, for å si det sånn. Ikke noe sur eller uvanlig lukt-helt "vanlig" Men jeg pleier da ikke å kjenne lukta mens jeg sitter med klær på meg....

Noen som forstår hva jeg mener??

Og noen som vet hvorfor???

Gjest hhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
Skrevet

gjør også det avogtil..hvis jeg f.eks har litt mye utflod, ikke har dusja samme dagen, har hatt sex eller onanert og vert siikkelig våt..skjønner heller ikke hvorfor.særlig ikke hvis jeg har vasket meg..

Skrevet

Sikker på at det ikke er en fyr på kontoret, eller dine tanker, som har fått det til å bli litt klinete nedi trusa?;-)

Skrevet

Sikker på at det ikke er en fyr på kontoret, eller dine tanker, som har fått det til å bli litt klinete nedi trusa?;-)

Vel, mulig det-men jeg pleier nå ikke å kjenne lukta, selv om jeg er kåt....

Litt ubehagelig, om andre kjenner den samme lukta ja....

Skrevet

Hvis du hadde sex i går, eller morges, så er nok det grunnen..

Ellers ville jeg tro du har fått litt sopp kanskje?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...