Gå til innhold

allefårbarn

Gjest vetikkehvajegskullefremtil

Anbefalte innlegg

Gjest for noe tull

Ja da jeg var 30 visste jeg at det ville vare hele livet.

Det var først da jeg var 36 jeg skjønte at dette varer ikke livet ut likevel.

Nå er jeg i et flott forhold igjen. Men nå tenker jeg ikke livet ut lengre, jeg tenker: Jeg har det flott nå, fortsetter det sånn er det veldig bra. Blir det slutt så var det fint så lenge det varte.

"Ja da jeg var 30 visste jeg at det ville vare hele livet.

Det var først da jeg var 36 jeg skjønte at dette varer ikke livet ut likevel."

Lol:)

Fortsetter under...

• Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

6

• DarkPink

3

• Mrs. Wallace

2

• skorpionfisken

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest for noe tull

Etterhvert skjønner du at et forhold, uansett når det dannes, ikke nødvendigvis varer livet ut. :o)

Selv om jeg er oppetter ørene forelsket og akkurat nå ikke kan forestille meg at det ikke blir oss to, så har jeg såpass med fornuft og bakkekontakt at jeg ikke tar det for gitt av vi er sammen fremdeles om f.eks. 10 år.

Jeg er helt enig i at det går ikke ann å vite om et forhold varer hele livet ut. Så naiv er jeg ikke. Det jeg reagerte på var at det ble sagt at innleggeren bare er 23 og altfor ung, og at de skulle snakkes igjen når hun var 30. Men jeg mener at alderen gir ingen garantier. 23 åringen sitt forhold kan for den saks skyld vare lenger en "kalde fakta" sitt forhold

I dagens teknologi kan man blir gravid med prøver osv... Så sånn sett kan han jo få barn, det tar bare lenger tid en når andre "friske" skal ha barn.

Hvorfor skal jeg finne en ny? Pga at min sambo ikke kan få barn? Jeg elsker da samboeren min, og tror ikke denne verpesjuka hadde bedret seg om jeg tenke slik som deg-at jeg finner en ny om 7-8år...

Unnskyld meg, men det er slett ikke slik at alle kan få barn ved hjelp av teknologi. Mange, mange går til prøverørsbehandling i årevis uten at det hjelper.

Adopsjon derimot, er et veldig bra alternativ! :-)

Mannen din er sikkert hårsår fordi han ikke kan få barn. Svært mange menn synes det er flaut og vondt og sitter med en følelse av at de er mindre "mandige" da (hvilket de selvsagt ikke er). Syns du skal sette deg ned og snakke ordentlig ut med ham om det. En god start vil være nettopp det du skriver, at det er ham du er glad i og gjerne vil dele livet med. Og, at du også veldig gjerne ønsker dele opplevelsen av å være foreldre sammen, og at det finnes flere måter å bli det på...

Lykke til!

Gjest KariKruskakli

Jeg er helt enig i at det går ikke ann å vite om et forhold varer hele livet ut. Så naiv er jeg ikke. Det jeg reagerte på var at det ble sagt at innleggeren bare er 23 og altfor ung, og at de skulle snakkes igjen når hun var 30. Men jeg mener at alderen gir ingen garantier. 23 åringen sitt forhold kan for den saks skyld vare lenger en "kalde fakta" sitt forhold

Jeg traff mannen min da jeg var 23 år.

Man kan -vite- om forholdet er stabilt når man er 23 år og har vært samboer i 2 år.

2 år er en god stund, og hvis man vet at man må igjennom prøverør, er det ikke bare å vente å se tiden an.

Det kan fort bli å sløse bort tida.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...