Gå til innhold

Alternativ til høylutt sex

Anbefalte innlegg

Gjest signe signatur
Skrevet

Hva skal man gjøre når man er vant til å ha høylutt sex, men fåfr klage av naboen?

Forslag: putte pute i munnen. Hjelper meg av og til, men nå vil ejg ha andre og bedr forslag....

Gjest signe signatur
Skrevet

Du får klage om høylytt sex? Lydisolere? he he

nå er jeg ifred med å selge nicket mitt for 15 kroner, så det sier seg selv at jeg ikke har råd et det :-)

Skrevet

nå er jeg ifred med å selge nicket mitt for 15 kroner, så det sier seg selv at jeg ikke har råd et det :-)

Nei, da ville jeg hatt veldig høylytt sex enten når de var borte eller med tv/musikk på... :o)

Gjest signe signatur
Skrevet

Nei, da ville jeg hatt veldig høylytt sex enten når de var borte eller med tv/musikk på... :o)

*banke på døra* "hei, jeg bor ved siden av dere og lurer på når dere er borte om nettene..."

øøøh, nei....... :-)

Skrevet

*banke på døra* "hei, jeg bor ved siden av dere og lurer på når dere er borte om nettene..."

øøøh, nei....... :-)

He, he, dagtid da vettu - trenger ikke bare ha sex i mørket etter sengetid ;o)

Skrevet

Jeg greier bare ikke å være stille. Enten så unngår vi å ha sex til vi er et sted for oss selv (bilturer kan være fine), eller så setter vi på høy musikk hvis det er et ok tidspunkt for det. Kan være slitsomt det også, men antagligvis bedre for naboene å høre på enn oss.

Gjest signe signatur
Skrevet

He, he, dagtid da vettu - trenger ikke bare ha sex i mørket etter sengetid ;o)

*store øyne* si tu duller`? så frigjørt er ikk ejeg! :-) kun om natta, under dyna, med lyse slukket

Skrevet

*store øyne* si tu duller`? så frigjørt er ikk ejeg! :-) kun om natta, under dyna, med lyse slukket

Mener du det? Har du alltid bare hatt sex på den måten, eller ble det sånn etter du ble "voksen"?

Skrevet

Finne nye naboer....dvs flytte, evt kjøpe frittliggende enebolig!

Gjest signe signatur
Skrevet

Mener du det? Har du alltid bare hatt sex på den måten, eller ble det sånn etter du ble "voksen"?

Jeg debutrete først nrå jeg var "coksen". så det er riktig ja

Skrevet

Jeg debutrete først nrå jeg var "coksen". så det er riktig ja

Å være voksen er da vel ingen hindring? =)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...