Gå til innhold

Irritasjon og småkrangling

Anbefalte innlegg

Les boka: Menn er fra mars, kvinner fra venus.

Den er god lesing. Mye humor og gode tips.

Mannfolk og kvinnfolk er nemlig litt forskjellig skrudd sammen.

Vi kan kan bl.a. lære oss å spørre slik: VIL du hjelpe meg med dette. (Ikke KAN du hjelpe meg) For oss kvinnfolk ser vi ikke forskjellen, men jeg har testet det, og det virker som regel:-)

Uansett hjelper det lite å bli sta på ting. (Snakker av laaang erfaring) Vær heller blid og hyggelig og fortell han hvor flink han er til å gjøre slikt....

Oftest virker også smiger. Og det er jo bare å innse at selv om vi mener at det er en selvfølge at han gjør det er det viktigste at det blir gjort. Prøv:-)

boka er kjempemorsom. jeg har lært en del, og glemt en del. ganske utrolig hvor ulike kjønna er.

Fortsetter under...

• Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

8

• Speak

5

• TasteMus

5

• mrxx

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...