Gå til innhold

Kommer ikke når han har drukket

Anbefalte innlegg

Gjest jente20 som lurer

Jeg har en kjæreste som jeg har vært sammen med i tre måneder. Hver gang vi har sex etter en kveld på byen er det som han ikke kommer... Kjenner ikke noe sæd... Kan dette ha noe med at han har drukket mye? Kan han ha fått orgasme selv om det ikke kom noe sæd...?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/200491-kommer-ikke-n%C3%A5r-han-har-drukket/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min kjæreste kommer heller ikke om han har drukket mer enn et par øl. Vi har snakket litt om hvorfor det er slik, og han sier at følsomheten er mindre når han ikke er edru, og at det er derfor han ikke får orgasme. Likevel syns han det er kjempegodt med sex, så vi kan ha samleie lenge selv om han har drukket, men orgasmen hans uteblir.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...