Gå til innhold

Sjansen for å bli gravid

Anbefalte innlegg

Gjest Fristet.....

Husk at evt. sykdommer som du kan få fra ham, som fx klamydia, ikke nødvendigvis merkes. Og selv om han tester seg jevnlig, betyr det at han tester seg mellom HVER sexpartner? (Det høres ut som om han har mange...)

Man kan gå rundt i årevis med klamydia uten å vite det. Det KAN føre til at man blir steril, tror faktisk det er en av de mest utbredte årsakene til ufrivillig barnløshet.

Ikke meningen å være besserwisser altså, og jeg ser du uansett har fått mindre lyst til å ha sex med ham...

Kanskje jeg heller skulle sette deg opp på en blind-date med en single kompis av meg, som ikke er av "pule-rundt-i-øst-og-vest-typen"... ;-)

Nei jeg kan ikke forestille meg at han tester seg mellom hver partner. Han hadde feks. sex forige helg, og jeg skal treffe han til uka. Men jeg har faktisk bestemt meg nå for å ikke gjöre det. Det er litt skummelt at jeg i det hele tatt vurderte det..

Fortsetter under...

Ok, takk for seriöst svar. Han sier han har gjort dette mange ganger för, og ingen har blitt gravide. Men så har vel sannsynligvis de fleste av dem gått på p-piller da.. Pokker heller, at han skal väre så sexy..

da kommer jeg med talen min igjen ;) har du hørt den før? ;D

du sier han har ligget med mange før uten kondom... hver av de han har ligget med kan umulig være jomfru. det betyr altså at han kan ha fått kjønnssykdom.

regnestykke: tenk hvis han har ligget med kanskje 8 jenter før deg. hver av de jentene har hatt sex med x antall andre gutter. si gjennomsnittlig 2 gutter per jente (de har kanskje hatt sex med fler, men 2 av de uten kondom). hver av de guttene har også ligget med gj.snittlig 2 jenter per gutt. and so on...

men hvis vi stopper kjeden akkurat her, betyr det at ved å ligge med denne fyren, kan han potensielt fått kjønnssykdom fra 32 forskjellige mennesker.

nå er det ikke slik i virkeligheten, men jeg mener sjansen for å få en kjønnssykdom fra en gutt som ligger med andre uten kondom er nokså høy.

en ting er klamydia. tester du positivt etterpå, går den vekk med en tbl. men det er fortsatt flere kjønnssykdommer som er permanente, som ihvertfall fører til at du må bruke kondom...

ha sex med ham, men krev kondom!

Nei jeg kan ikke forestille meg at han tester seg mellom hver partner. Han hadde feks. sex forige helg, og jeg skal treffe han til uka. Men jeg har faktisk bestemt meg nå for å ikke gjöre det. Det er litt skummelt at jeg i det hele tatt vurderte det..

flott! ;) godt du er reflektert!

Jeg vet jo ikke noe mer enn det han har sagt, og det er at han tester seg jevnlig og er frisk. Men jeg er helt sikkert altfor godtroende. Men nå når jeg har fått tenkt skikkelig så har jeg uansett ikke noe särlig lyst lenger. Takk for svar:)

nå høres jeg sikkert litt frekk og generaliserende ut ;) men... hvor stor tror du sjansen er for at en mann tester seg gjevnlig når han ikke en gang vil bruke kondom?

Det verste er at jeg tror jeg vet hvordan du har det. For mange år siden kjente jeg en fyr som hadde en merkelig evne til å overtale meg til alt mulig, nesten en "psykisk makt" over meg. All fornuft ble som blåst bort.... (Ikke i forhold til sex, men særlig penger og andre ting). Skummelt at man kan skru av fornuften så til de grader rundt enkelte personer. Men greit med litt input utenfra, en aldri så liten "reality check"... :-)

nå høres jeg sikkert litt frekk og generaliserende ut ;) men... hvor stor tror du sjansen er for at en mann tester seg gjevnlig når han ikke en gang vil bruke kondom?

....Og at han tester seg jevnlig betyr INGENTING dersom det neste han gjør er å gå ut og har ubeskytta sex med mer enn en person før neste test....

Annonse

Gjest Fristet.....

Det verste er at jeg tror jeg vet hvordan du har det. For mange år siden kjente jeg en fyr som hadde en merkelig evne til å overtale meg til alt mulig, nesten en "psykisk makt" over meg. All fornuft ble som blåst bort.... (Ikke i forhold til sex, men særlig penger og andre ting). Skummelt at man kan skru av fornuften så til de grader rundt enkelte personer. Men greit med litt input utenfra, en aldri så liten "reality check"... :-)

Ja det er akkurat sånn han er.. alt höres så enkelt ut.. og det hjelper jo ikke heller at han har en så sinnsykt fin kropp og at det kjennes så godt å väre i armene hans.. ikke hjelper det heller at han kun ved et blikk forstår hva jeg vil, og gjör det;)

Av og til er faktisk nettet mer virkelig enn RL:)

Og bare for å ha sagt det så har vi bestemt at vi ikke skal gjöre det. Skjönner ikke hvorfor det er så forferdelig ille å bruke kondom, når alternativet er å ikke få noe.. jaja..

Hvis han nekter å bruke kondom, så sier det vel litt om hvor uforsvarlig denne mannen er. Hvis du ikke har lyst på barn ennå eller med han, så hadde jeg ikke hatt sex med denne fyren..

Sjansen for å bli gravid kan være stor ettersom han under hele samleiet vil sende noen små karer avgårde..

Annonse

Jeg liker å være singel---

For å si det sån, så er det folk som gjør dette som topper abort statistikken..

Vet ikke om det forteller deg noe..

he he!

Det kommer noe hele tiden fra han under samleiet. Og i tillegg kan jeg ike skjønne at du vil ha sex med en som ikke har brukt kondom når han har hatt sex med andre jenter....

Har man sex u¨ten å bruke noe er det en mulighet for at man kan bli gravid ja!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...