Gå til innhold

Drømmer om kjedelig sex

Anbefalte innlegg

Gjest Luskelita

Vel, ikke akkurat kjedelig sex, men...

Her er saken: Jeg er ei voksen dame på 37 år med en del både mer og mindre seriøse forhold bak meg. Jeg har vært veldig opptatt av å prøve nye ting når det gjelder sex, og har vel prøvd og praktisert bortimot det meste.

Tidligere partnere har vært veldig fornøyde og jeg har fått tilbakemeldinger på at jeg er sååå spennende, kinky og bra i senga...Dette har også gitt meg selv nytelse så klart. Så langt alt vel...

Det er bare det at jeg nå har gått lei!! Jeg syns ikke slik eksperimentell sex er spennende mer, syns det er blitt et pes, det tenner meg ikke lenger.

Jeg har nå vært singel i 2 år og har storkost meg, men begynner å kjenne savnet etter en god mann. Men jeg får inntrykk av at det ikke lenger finnes menn som liker "vanlig" sex? (Med vanlig sex mener jeg tradisjonell "kjedelig" sex med oral, noen forskjellige stillinger, litt leketøy kanskje)

Og finnes det menn som ikke er helt barberingsfikserte? Har vært "glatt" i mer enn 10 år, og det ER et stress, selv om jeg etter så lang tid gjør det fort osv. *SUKK*

Det virker som om alle nå MÅ ha skikkelig kinky sex for å være fornøyde??

Det måtte være himmelen å møte en mann som hadde et avslappet forhold til barbering, som ønsket seg vanlig god sex. Som ikke drømmer om 3kanter eller 4kanter, eller fastbundet glattbarbert partner iført lakk-kostyme og klar for analsex...osv osv...

Finnes slike normale "kjedelige" menn lenger?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/200654-dr%C3%B8mmer-om-kjedelig-sex/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Luskelita

Jeg er gift med en slik mann. Det virker som du trenger trygghet og stabilitet. Kanskje finner du en mann du kan slå deg til ro med?

Ja, er jo det som er drømmen da ;-) Finner bare ikke en som er litt "kjedelig", men samtidig god...Finns kanskje ikke slike eksemplarer lengre.

*ser det for meg*

når en er ung, er det godt å rase fra seg. prøve litt av hvert, få erfaringer før en skaffer seg to unger, en stasjonsvogn å en puddel.

hadde du fått deg en "kjedelig" mann før du hadde rast fra deg, hadde du sikkert tenkt på alt du gikk glipp av. men nå har du vært bordti det meste...

nå er det din tid for å kunne slappe helt av med din kjære. det er herlig å føle at en ikke trenger å bekymre seg for at kjæresten vil du skal utføre akrobatikk med mer enn ett par baller i lufta. jeg forstår deg kjempegodt!!

tror det er mange menn som setter pris på litt nærhet og intimitet i en alder av rundt sytten-å-tyve. så kan dere bruke vill sex som litt krydder en gang i blandt. du har erfaringa, du vet hva du skal gjøre (har hørt at voksne kvinner er det deiligste).

tror multiorgasmer, analsex, trekant, firkant, rektangel og parallellogram (og andre ord som jeg så vidt har hørt snakk om), hver gang en har sex, tilhører ONS.

i et fast forhold handler det ikke lengre om hva den andre tør, hva den andre får til, at den er glattbarbert til en hver time, og hvor frisinnet den er...men om hva den vil og hva den har behov for.

du får ha lykke til, det er nok mange menn som venter på akkurat en som deg!

Annonse

Gjest Minas Tirith

*ser det for meg*

når en er ung, er det godt å rase fra seg. prøve litt av hvert, få erfaringer før en skaffer seg to unger, en stasjonsvogn å en puddel.

hadde du fått deg en "kjedelig" mann før du hadde rast fra deg, hadde du sikkert tenkt på alt du gikk glipp av. men nå har du vært bordti det meste...

nå er det din tid for å kunne slappe helt av med din kjære. det er herlig å føle at en ikke trenger å bekymre seg for at kjæresten vil du skal utføre akrobatikk med mer enn ett par baller i lufta. jeg forstår deg kjempegodt!!

tror det er mange menn som setter pris på litt nærhet og intimitet i en alder av rundt sytten-å-tyve. så kan dere bruke vill sex som litt krydder en gang i blandt. du har erfaringa, du vet hva du skal gjøre (har hørt at voksne kvinner er det deiligste).

tror multiorgasmer, analsex, trekant, firkant, rektangel og parallellogram (og andre ord som jeg så vidt har hørt snakk om), hver gang en har sex, tilhører ONS.

i et fast forhold handler det ikke lengre om hva den andre tør, hva den andre får til, at den er glattbarbert til en hver time, og hvor frisinnet den er...men om hva den vil og hva den har behov for.

Parallellogram...?

*LOL* :D

*ser det for meg*

"tror multiorgasmer, analsex, trekant, firkant, rektangel og parallellogram (og andre ord som jeg så vidt har hørt snakk om), hver gang en har sex, tilhører ONS."

Øhh...analsex ved ONS? Det er definitivt ikke veldig vanlig. Trekant og firkant er nok litt vanligere. Multiorgasmer er vel også noe som for mange krever en del, og neppe mer realistisk ved en ONS enn sammen med fast partner.

"......................................."

*ser det for meg*

Firkanter blir bare mer vanlig i forhold også.. Det er faktisk utrolig mange par i dag som rett å slett har dette som hobby ;)

Gjest Luskelita

Firkanter blir bare mer vanlig i forhold også.. Det er faktisk utrolig mange par i dag som rett å slett har dette som hobby ;)

Ja, det er utrolig hva som etterhvert er blitt "vanlig". Men problemet mitt er at jeg ikke lenger vil disse greiene! Jeg vil ha gammeldags, kjedelig sex med kun 1 stk mann - som elsker meg og vil ha sex med kun meg!

"tror multiorgasmer, analsex, trekant, firkant, rektangel og parallellogram (og andre ord som jeg så vidt har hørt snakk om), hver gang en har sex, tilhører ONS."

Øhh...analsex ved ONS? Det er definitivt ikke veldig vanlig. Trekant og firkant er nok litt vanligere. Multiorgasmer er vel også noe som for mange krever en del, og neppe mer realistisk ved en ONS enn sammen med fast partner.

"Multiorgasmer er vel også noe som for mange krever en del, og neppe mer realistisk ved en ONS enn sammen med fast partner"

Jepp. Jeg har stort sett fått orgasmer første gangen med en ny sexpartner, men de stooore himmelstormende opplevelsene sitter litt dypere enn jeg klarer på få ut på en ons ja.

Annonse

hvis du leser resten av setninga, forstår du vel hva jeg mener...

Gjest Ordinær

Hva er ONS? Ikke helt med;-P

hvis du leser resten av setninga, forstår du vel hva jeg mener...

Uhm...nei...? Du skriver her at du tror disse tingene (analsex, multiorgasmer etc.) hører til ONS.

"........................................"

Pokker å dah :-)

Da kan jeg med andre ord bare slå meg til ro i sofakroken sammen med Dan Børge i trygg forvisning om at det finnes ikke flere....*SUKK*

*Hihi* Joda, jeg tror det er mange menn der ute som ikke sikler etter trekanter og firkanter og lakk og swingers, men "vanlig" sex mellom to som er glade i hverandre. :o) Helt sikkert!

Jeg tror muligens mange føler seg presset til å late som om de gjerne vil ha mer kinky sex enn det de egentlig vil, fordi de tror det forventes av dem.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...