Gå til innhold

Drømmer om kjedelig sex

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, det er utrolig hva som etterhvert er blitt "vanlig". Men problemet mitt er at jeg ikke lenger vil disse greiene! Jeg vil ha gammeldags, kjedelig sex med kun 1 stk mann - som elsker meg og vil ha sex med kun meg!

Skjønner det.. Men det innlegget var til kvinnen20, og ikke til deg :)

Vi har selv mest "vanlig" sex som du kaller det, men skeier ut av og til.. Deilig å kunne bruke dagsformen i senga. Dvs å kunne ha avslappende sex. Ikke noe ville eller eksprimenterende sex..

"tror multiorgasmer, analsex, trekant, firkant, rektangel og parallellogram (og andre ord som jeg så vidt har hørt snakk om), hver gang en har sex, tilhører ONS."

Uhm...nei...? Du skriver her at du tror disse tingene (analsex, multiorgasmer etc.) hører til ONS.

"........................................"

å du skriver her at du tror jeg er dum? nei, jeg tror ikke det hører til ons, jeg er ikke _så_ bokstavelig...det står vel et par andre tulleord der?

egentlig hadde jeg ikke orka svart, men siden det er du... jeg har hatt (vet ikke om det engang kan defineres som det) et ons. nå vet jeg altså ikke hvordan andre praktiserer det, men om jeg skulle noen gang hatt det igjen, ville jeg nok ikke hatt det på den måten hun beskriver hun vil ha sin "kjedelige" mann.

mulig jeg tar feil, men jeg _tror_ ikke at alle ons blir gjort på samme måte som et intimt kjærestepar ville hatt det...

beklager at jeg ofte er så uklar, men har aldri fått noe særlig bra karakter i norsk. (kanskje fordi jeg ikke kommer fra byen, men mer innenlands?) ;) neida... er du med nå?

ShitDiddelyDo

En kombinasjon er vel tingen. Kinky i ny og ne, tradisjonell sex ellers.

Blir det for mye kinky sex går man sikkert lei, på samme måte som man går lei av tradisjonell sex dersom det blir for mye av det.

Tror det finnes mengder av kjedelige menn og kvinner der ute, så fortvil ikke.

å du skriver her at du tror jeg er dum? nei, jeg tror ikke det hører til ons, jeg er ikke _så_ bokstavelig...det står vel et par andre tulleord der?

egentlig hadde jeg ikke orka svart, men siden det er du... jeg har hatt (vet ikke om det engang kan defineres som det) et ons. nå vet jeg altså ikke hvordan andre praktiserer det, men om jeg skulle noen gang hatt det igjen, ville jeg nok ikke hatt det på den måten hun beskriver hun vil ha sin "kjedelige" mann.

mulig jeg tar feil, men jeg _tror_ ikke at alle ons blir gjort på samme måte som et intimt kjærestepar ville hatt det...

beklager at jeg ofte er så uklar, men har aldri fått noe særlig bra karakter i norsk. (kanskje fordi jeg ikke kommer fra byen, men mer innenlands?) ;) neida... er du med nå?

I all verden? Har jeg sagt noe som helst om at du er dum? Hvis det du skriver tolkes som noe annet enn det du mener, så må du da tåle at det blir stilt spørsmålstegn ved dette? Dette har ingen med krangling å gjøre - det du skrev var åpenbart ikke det du mente, og derfor kommenterte jeg det jeg mente ble helt feil. Hvis du av en eller annen grunn vil ta deg nær av det, så be my guest.

"......................................."

Ja, det er utrolig hva som etterhvert er blitt "vanlig". Men problemet mitt er at jeg ikke lenger vil disse greiene! Jeg vil ha gammeldags, kjedelig sex med kun 1 stk mann - som elsker meg og vil ha sex med kun meg!

Klart det er mange menn som ønsker nettopp det du søker!

Annonse

I all verden? Har jeg sagt noe som helst om at du er dum? Hvis det du skriver tolkes som noe annet enn det du mener, så må du da tåle at det blir stilt spørsmålstegn ved dette? Dette har ingen med krangling å gjøre - det du skrev var åpenbart ikke det du mente, og derfor kommenterte jeg det jeg mente ble helt feil. Hvis du av en eller annen grunn vil ta deg nær av det, så be my guest.

"......................................."

glem det

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...