Gå til innhold

barbert eller ei...

Anbefalte innlegg

Hvorfor gjør du det om du ikke liker det selv, og hvorfor snakker du heller med eksen hans om slikt enn med ham?? Høres helt utrolig ut...

Det er mulig å barbere uten at det blir røde nupper, jeg får hvertfall ikke det om jeg barberer på rett måte. Dvs i dusj, men god vask før og etter i varmt vann. Masse barber skum og IKKE venus høvel.

Fortsetter under...

• Svar 88
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

17

• laguna1365380434

9

• ShitDiddelyDo

7

• TasteMus

3

Gjest the guide

Etter at jeg begynte å ta barbingsen i badelaret er nuppene og prikkene et avsluttet kapittel. Fyller såpass i karet at når jeg sitter så dekkes kjønnshårene av vann. Barberer så legger og baksiden av lårene først (her er huden så herdet at nupper ikke er noe problem) før jeg tar armhulene og så underlivet til slutt. Da er hårene her så myke av det varme vannet at det ikke er noe problem. Mye barberskum, skarp høvel, bruker herrenes Gillette Mach3, den er bedre enn kvinnenes Venus synes jeg. Mach3-bladene går forresten utmerket på Venus-høvelen så du trenger ikke ny høvel. :o)

Stram huden litt når du barberer, barber gjerne 1-2-3 ganger i uka, da rekker ikke hårene å bli så lange og det går raskere. Jeg barberer både med og mot hårretningen og merker egentlig ikke noe forskjell. Etterpå smører jeg på godt med så og si ren aloe vera gel og det blir så glatt og fint atte. Et par dager... :o)

Lillemus skrev: "Etterpå smører jeg på godt med så og si ren aloe vera gel og det blir så glatt og fint atte. Et par dager... :o)"

Bare husk at aloe vera smaker helt f...., så hvis du har planer om litt kos rett etter barberingen så bruk noe annet. Jeg snakker av BITTER erfaring!

laguna1365380434

Du holder deg til ytterpunkter i din argumentasjon ser jeg, men i realiteten er det vel i høyeste grad en MELLOMTING mellom "bush" og helt ribbet, som er det peneste og mest praktiske. Det virker som det "passer" glattbarberingsdiggerne best å framstille det som at viltvoksende skog er det eneste alternativet til ribbet kalkun. Merkelig kommunikasjonsstrategi.

Det gjør jeg vel ikke! Jeg sier ca tre ting:

Det kan være vrient å fastslå hva som blir stayere og hva som får "the gone" av ettertiden blandt fenomener i tiden. En kan ikke si at noe "alle" gjør om dagen automatisk kommer til å bli pase AV DEN GRUNN..See? Alle ting,også de som har kommet for å bli,startet en gang.

I tillegg sier jeg at jeg selvfølgelig ikke vet om glattbarbering av kvinnekjønnet tilhører den ene eller den andre kategorien ting, fordet er det vanskelig å si noe sikkert om, DOG _JEG_ tror det vil være vanskelig å få de som barberer til å gå til motsatte ytterligheter..Da det er praktiske og gledelige ting ved å være barbert. Helt eller delvis.

I tillegg har jeg understreket i innleggene mine at jeg snakker om mine personlige preferanser,om hva JEG synes er komfortabelt og praktisk, og har også understreket at dette i aller høyeste grad er en smaksak og at alle selvsagt får ha akkurat slik sveis de ønsker for min del. Jeez!

Men jeg ser ikke så mange "mellomtings varianter" det må jeg innrømme,mulig jeg har dårlig fantasi,men i min verden kan en velge mellom ca følgende:En kan ha null hår,en kan ha en "landingstrip", eller lignende (hvilket jeg innberegner i barbere seg nedentil), en kan ha vilt voksende bush, eller en kan ha en frisert dusk. Ca 4 alternativer saltså,hvorav tre av dem involverer å eie en barberhøvel..

JEG synes alternativ 1(&2) er mest estetisk, uten at det egentlig har noe med saken å gjøre, da hver og en selvsagt gjør som en lyster.

Det som er interssant er at du og andre "probushere" har en lei tendens til å bombastisk avgjøre hva som objektivt egentlig er fint og legge masse greier implisitt inn i en egentlig harmløs problemstilling om hvorvidt man skal se sånn eller slik ut nedentil. Det er selvfølgelig opp til hver og en å avgjøre.

Og det er grunnen til at jeg i det heletatt er i denne tråden det, for å forsøke å gi litt svar på tiltale til mildt sagt tendensiøse synsinger og bombastiske "faktaoppramsninger" på temaer som ikke egentlig kan være noe annet enn en smaksak.

Lillemus skrev: "Etterpå smører jeg på godt med så og si ren aloe vera gel og det blir så glatt og fint atte. Et par dager... :o)"

Bare husk at aloe vera smaker helt f...., så hvis du har planer om litt kos rett etter barberingen så bruk noe annet. Jeg snakker av BITTER erfaring!

*Ler høyt* Det skal huskes! :o)

Du gjør deg opp antagelser om hva han liker, noe som hemmer seksuallivet ditt. Mitt tips er at du _snakker_ med ham for å høre hva _han_ faktisk mener.....

Og ikke vet jeg hvor utbredt det er med denne helbarberingen heller. Fordi om det finnes et antall fanebærere her på DOL, er det ikke gitt at de representerer et flertall av befolkningen, for å si det slik....

Og det finnes jo mellomting mellom blattbarbert og ubarbert/ustusset, som du selv sier...

I mine øyne er barberingsspørsmålet blitt et hysteri. Greit nok som en gimmick ifm en ONS, men at dette er en problemstilling i et forhold kan jeg ikke fatte...

"denne helbarberingen heller. Fordi om det finnes et antall fanebærere her på DOL"

Det er vel ingen "fanebærere for helbarbering" her, egenlig? Har ikke fått med meg noen andre enn undertegnede som _foretrekker_ det helt hårløst (uten landingsstripe etc.), og jeg er såvisst ingen "fanebærer" for intimbarbering :-)

"......................................."

Annonse

Det gjør jeg vel ikke! Jeg sier ca tre ting:

Det kan være vrient å fastslå hva som blir stayere og hva som får "the gone" av ettertiden blandt fenomener i tiden. En kan ikke si at noe "alle" gjør om dagen automatisk kommer til å bli pase AV DEN GRUNN..See? Alle ting,også de som har kommet for å bli,startet en gang.

I tillegg sier jeg at jeg selvfølgelig ikke vet om glattbarbering av kvinnekjønnet tilhører den ene eller den andre kategorien ting, fordet er det vanskelig å si noe sikkert om, DOG _JEG_ tror det vil være vanskelig å få de som barberer til å gå til motsatte ytterligheter..Da det er praktiske og gledelige ting ved å være barbert. Helt eller delvis.

I tillegg har jeg understreket i innleggene mine at jeg snakker om mine personlige preferanser,om hva JEG synes er komfortabelt og praktisk, og har også understreket at dette i aller høyeste grad er en smaksak og at alle selvsagt får ha akkurat slik sveis de ønsker for min del. Jeez!

Men jeg ser ikke så mange "mellomtings varianter" det må jeg innrømme,mulig jeg har dårlig fantasi,men i min verden kan en velge mellom ca følgende:En kan ha null hår,en kan ha en "landingstrip", eller lignende (hvilket jeg innberegner i barbere seg nedentil), en kan ha vilt voksende bush, eller en kan ha en frisert dusk. Ca 4 alternativer saltså,hvorav tre av dem involverer å eie en barberhøvel..

JEG synes alternativ 1(&2) er mest estetisk, uten at det egentlig har noe med saken å gjøre, da hver og en selvsagt gjør som en lyster.

Det som er interssant er at du og andre "probushere" har en lei tendens til å bombastisk avgjøre hva som objektivt egentlig er fint og legge masse greier implisitt inn i en egentlig harmløs problemstilling om hvorvidt man skal se sånn eller slik ut nedentil. Det er selvfølgelig opp til hver og en å avgjøre.

Og det er grunnen til at jeg i det heletatt er i denne tråden det, for å forsøke å gi litt svar på tiltale til mildt sagt tendensiøse synsinger og bombastiske "faktaoppramsninger" på temaer som ikke egentlig kan være noe annet enn en smaksak.

Godt sagt :-)

"..................................."

Har du snakket skikkelig med ham om hva han foretrekker eller ikke foretrekker når det gjelder hår, eller gjør du dine antagelser ut fra hva du har snakket med ex'en hans om?

Er dette så viktig for ham?

Hvis du ikke liker å barbere deg, trenger du selvsagt ikke gjøre det.

laguna1365380434

Godt sagt :-)

"..................................."

Takk! :-)

Jeg blir litt oppgitt,det er ca 150% samma for meg hvordan andre damer vil se ut nedentil, men det blir litt teit å insinuere at at folk som sier de eier en barberhøvel automtisk ikke eier nyanseforståelse & toleranse og at alle som en kun er offere for den store, seksual & kvinnefiendlige kjønnshår-trend storebroren og ikke har noen andre grunner tilå barbere seg enn akkurat det. Huff.

:-)

Takk! :-)

Jeg blir litt oppgitt,det er ca 150% samma for meg hvordan andre damer vil se ut nedentil, men det blir litt teit å insinuere at at folk som sier de eier en barberhøvel automtisk ikke eier nyanseforståelse & toleranse og at alle som en kun er offere for den store, seksual & kvinnefiendlige kjønnshår-trend storebroren og ikke har noen andre grunner tilå barbere seg enn akkurat det. Huff.

Det er med mange av disse som "turbohjernene" som presterer at det er de som _liker_ analsex som er intollerante og fordømmende :-)

"........................................."

Gjest M.Angelica

Hvorfor gjør du det om du ikke liker det selv, og hvorfor snakker du heller med eksen hans om slikt enn med ham?? Høres helt utrolig ut...

Det er mulig å barbere uten at det blir røde nupper, jeg får hvertfall ikke det om jeg barberer på rett måte. Dvs i dusj, men god vask før og etter i varmt vann. Masse barber skum og IKKE venus høvel.

Venus er best! =)

Annonse

laguna1365380434

Det er med mange av disse som "turbohjernene" som presterer at det er de som _liker_ analsex som er intollerante og fordømmende :-)

"........................................."

Jeg vet..Jeg har sett det..;-)

Det er ganske forstemmende..Nå er ikke jeg noen superfan av dette selv, men tror du det hjelper? Niks,ikke i det hele tatt, fordi jeg ikke tar direkte anstøt, og tror på, at andre liker det..Hjelpes..!

Jeg vet..Jeg har sett det..;-)

Det er ganske forstemmende..Nå er ikke jeg noen superfan av dette selv, men tror du det hjelper? Niks,ikke i det hele tatt, fordi jeg ikke tar direkte anstøt, og tror på, at andre liker det..Hjelpes..!

Jaja - livet er for kort o.s.v :-)

"......................................"

Jupp! Men det hender jeg gidder å være i disse trådene fordet..Og kom ikke her..Du gidder du også..- jeg har nok sett deg! ;-)

Jajaja :-)

Jeg mente at livet var for kort til å irritere seg over slike. Det er ikke for kort til å more seg litt med dem :-)

"............................................"

helt enig med deg!

Jeg er så lei av å se på bilder av barberte underliv.

En ekte kvinne har hår mellom beina og hvis ikke kjæresten kan godta det - så spark ham ut! Hvor godt og kjærlig kan dette forholdet være hvis alt han bryr seg om er hvordan du ser ut der nede? Kast ham ut.

Elisabeth

helt enig med deg!

Jeg er så lei av å se på bilder av barberte underliv.

En ekte kvinne har hår mellom beina og hvis ikke kjæresten kan godta det - så spark ham ut! Hvor godt og kjærlig kan dette forholdet være hvis alt han bryr seg om er hvordan du ser ut der nede? Kast ham ut.

Elisabeth

Det er vel HUN som tror at han vil ha det sånn, og ikke han som har sagt at han forventer at hun er barbert...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...