Gå til innhold

barbert eller ei...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 88
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

17

• laguna1365380434

9

• ShitDiddelyDo

7

• TasteMus

3

Gjest barbering, noe herk!

helt enig med deg!

Jeg er så lei av å se på bilder av barberte underliv.

En ekte kvinne har hår mellom beina og hvis ikke kjæresten kan godta det - så spark ham ut! Hvor godt og kjærlig kan dette forholdet være hvis alt han bryr seg om er hvordan du ser ut der nede? Kast ham ut.

Elisabeth

Hei!

Takk for svar. Men det er som Gemini sier, jeg som tror han vil ha det slik.

Rettere sagt, jeg vet at han foretrekker det glattbarbert. Men han sier selvsagt ikke at han forventer at jeg skal være det mot min vilje eller det er totalt frastøtende med hår. Var bare på generelt grunnlag at han sa at han foretrakk hårløst, da dette så fint ut og var mest praktisk ifbm. oralsex.

helt enig med deg!

Jeg er så lei av å se på bilder av barberte underliv.

En ekte kvinne har hår mellom beina og hvis ikke kjæresten kan godta det - så spark ham ut! Hvor godt og kjærlig kan dette forholdet være hvis alt han bryr seg om er hvordan du ser ut der nede? Kast ham ut.

Elisabeth

"Hvor godt og kjærlig kan dette forholdet være hvis alt han bryr seg om er hvordan du ser ut der nede? Kast ham ut"

Ærlig talt - hvordan drar du sammenlikningen mellom å foretrekke noe og at det er alt man bryr seg om? Jeg vil vel heller si at det er noe rart på ferde hvis man ikke bryr seg om i det hele tatt hvordan parteneren ser ut nedentil.

"........................................"

"jeg er rimelig sikker på at disse jentene ikke har shava seg hver eneste dag"

merkelig, hvis de er så nuppe og stubbefrie som du vil ha det til.

kanskje du bare har vært heldig. kanskje de vokser seg.hva vet jeg.

Det er faktisk ikke alle som får nupper og sår hud av å være barbert.

Har barbert meg i mange år. Husker hvor ekkelt det var den første tiden, plagdes mye med røde nupper.

Noen tips av erfaringen min; du må være nøye med å være renslig, viktig at barberbladet er rent, helst nytt og så må du la skrittet tørke seg godt før du kler på deg. Slik kan du bli kvitt får disse røde nuppene. (prøv å smøre deg med pyriseptsalve oppå etter barberinga). Hvis dette ikke hjelper så slutt med barberinga, vi er jo ikke tvunget til å gjøre alt for mannen:) Lykke til!

Annonse

Ikke for alle, nei. Men for noen går det helt fint. Blir dumt å skrive at man IKKE skal bruke Venus, da.

Like dumt som å skrive at venus er best vil jeg tro. Det er jo bare DIN mening. Hvis jeg skal skrive mitt tips så må jeg jo skrive mitt tips da, og det er sånn. Ingen vits å kverulere om det.

Tips mot røde nupper ved intimbarbering (også bare i bikinilinjen):

Unirens fra kondomeriet (http://www.kondomeriet.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=1961). Koster bare 69 kroner og er drøy i bruk. Jeg fikk tips om vibratorrens mot røde nupper og har brukt den en stund med godt resultat. Ryktet har tydeligvis spredd seg for nå har de lagd en egen rens med en annen farge som er spesielt designet for intimbarbering (dog jeg mistenker at innholdet er akkurat det samme).

Sånn ellers er jeg oftest glattbarbert, men trives med å variere litt med veivisere og andre "mønstre" i perioder. Har gjort det til en litt morsom greie mellom meg og kjæresten min :) Til og begynne med følte jeg meg veldig naken da jeg tok alt første gangen, men kjæresten min den gangen var med og hjalp meg og det at vi gjorde det sammen gjorde meg komfortabel med det :)

Som noen under her sier så krever det litt arbeid og stell for å holde det nuppefritt sånn at det ikke skal bli ømt. Men bruker man Unirens, sinksalve (kjerringråd som faktisk funker) eller lignende i tillegg til å være nøye med ren høvel og få det helt tørt før man kler på seg, så bør det funke.

Om man føler seg komfortabel med det blir en annen sak og helt individuelt... Men hva gjør man ikke for sine kjære ;)

Gjest hanneline

Nope, har ikke så mye hår at jeg føler at jeg trenger å barbere meg.

Typen er også helt ok med det.

Har barbert meg før, glatt, men syntes det var et herk uten like og den slags tid har jeg ikke lenger.

Jammen skal man ha et fint sexliv, men ikke på bekostning av tid og stress.

Hvor blir gleden av da?

Skjønner samtidig at mange ikke ser det slik og godt for dem :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...