flisa Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 Jeg har Dagbladet, av den grunn at det var greit den gangen jeg var på Blink. Nå er det blitt en vane. 0 Siter
sheba Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 Jeg har SOL, ikke noen bestemt grunn, kun fordi det har blitt en vane.. Er litt treig når det gjelder nye ting jeg;-) kanskje derfor jeg bruker outlook også, som klikker hele tiden:-) 0 Siter
Gjest LucySky Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 Online.no Kjedelig, men praktisk. 0 Siter
flisa Skrevet 1. oktober 2005 Forfatter Skrevet 1. oktober 2005 Jeg har SOL, ikke noen bestemt grunn, kun fordi det har blitt en vane.. Er litt treig når det gjelder nye ting jeg;-) kanskje derfor jeg bruker outlook også, som klikker hele tiden:-) SOL hadde jeg for 7 år siden - - 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 hehe - søppelavis! Sier du som har Dagbladet som startsside. Nøyaktig samme mølet der. Den ene er ikke bedre enn den andre. Men fordelen med å ha en nettavis som startside er at man får de store overskriftene i trynet hver gang man skrur på pc-en. Hvilken avis er egentlig ikke så nøye. 0 Siter
flisa Skrevet 1. oktober 2005 Forfatter Skrevet 1. oktober 2005 Sier du som har Dagbladet som startsside. Nøyaktig samme mølet der. Den ene er ikke bedre enn den andre. Men fordelen med å ha en nettavis som startside er at man får de store overskriftene i trynet hver gang man skrur på pc-en. Hvilken avis er egentlig ikke så nøye. Enig - egentlig 0 Siter
Gjest LucySky Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 Sier du som har Dagbladet som startsside. Nøyaktig samme mølet der. Den ene er ikke bedre enn den andre. Men fordelen med å ha en nettavis som startside er at man får de store overskriftene i trynet hver gang man skrur på pc-en. Hvilken avis er egentlig ikke så nøye. Er det noe jeg ikke vil ha i trynet så er det store overskrifter. 0 Siter
flisa Skrevet 1. oktober 2005 Forfatter Skrevet 1. oktober 2005 Er det noe jeg ikke vil ha i trynet så er det store overskrifter. godt det ikke er sånn - og med lyd! http://learningthroughliteracy.com/Images/headlines-cov-big.jpg 0 Siter
double Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 Av gammel vane: startsiden.no. Bruker den aldri til noe fornuftig, leser ikke hva som står der og følger heller ikke linkene der. Som sagt, gammel vane Minstejenta mi har mer nytte av den og bruker den flittig som utgangspunk til div spill på nett. Kommer ikke startsiden.no opp når hun går på nett, ja da er internett"borte" for henne 0 Siter
Gyda Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 Jeg har www.startsiden.no som startside. Har vel bare blitt slik, og den fungerer som en praktisk portal inn til det meste. 0 Siter
monass Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 http://www.norsk-tipping.no Bare venter på at det skal stå "20 mill. til My".. 0 Siter
Lillemus Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 Innloggingssiden til Yahoo-mail. Tidligere hadde jeg DOL. På jobben har vi automatisk kommunens interne nettside uten muligheter til å endre. 0 Siter
Gjest den du ikke veit Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 Start-side og Stas-side er to forskjellige ting ; ) Startside er SOL (kun av gammel vane) Stasside er hjemmesiden, med grafisk design portefolio. 0 Siter
Tootsieroll1365380854 Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 VG - Takket være mannen. Jeg driter i startside, egentlig sinker den meg bare fra å komme hit fortere ;O) 0 Siter
Åsemor Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 I IE har jeg google, for den tar ikke hundre år å få ned, så da kan jeg sjekke enkelt og greit om jeg har internett (liker ikke telenor helt enda altså...). I Opera har jeg 4 vinduer oppe som alltid åpner seg når jeg åpner Opera, og det er Dol og 3 andre forum. Når jeg åpner ny side i Opera er den blank. 0 Siter
Gemini Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 VG - Takket være mannen. Jeg driter i startside, egentlig sinker den meg bare fra å komme hit fortere ;O) Dere får få dere hver deres pålogging/brukerkonto, sånn at du kan få ha DOL som startside, og han VG som sin :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.