Gå til innhold

Hva har dere som stasrtside?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Startsida, etter at den kom på nynorsk. Greiest å søke der.

Fortsetter under...

Gjest diverse greier
Skrevet

Innloggingssiden til Yahoo-mail. Tidligere hadde jeg DOL. På jobben har vi automatisk kommunens interne nettside uten muligheter til å endre.

Yahoo-mail som startside her også. Sjekker alltid et par konti der, før ferden går videre til VG, Nettavisen, Dagsavisen, Dagbladet, lokalavisen og Aftenposten, og kanskje jeg surfer innom dol hvis jeg har tid. Ellers er Dyrenett.no og Veggavisen noe jeg må ha med meg hver dag.

Skrevet

Jeg bruker Opera, og får opp de sidene jeg hadde åpne da jeg avsluttet. Praktisk :)

Skrevet

Jeg bruker Opera, og får opp de sidene jeg hadde åpne da jeg avsluttet. Praktisk :)

Ja, innmari greit, bortsett fra at jeg er ille på å åpne en fryktelig mange sider, og ikke lukker de igjen... Må ta en liten opprydning innimellom...

Men akkurat den funksjonen i Opera er noe av det jeg liker best med denne nettleseren! :-)

Skrevet

Start-side og Stas-side er to forskjellige ting ; )

Startside er SOL (kun av gammel vane)

Stasside er hjemmesiden, med grafisk design portefolio.

Men jeg skrev stasrtside - det vet du ikkenoe om! :)

Annonse

Skrevet

www.maudsgarn.no

mmmmmmmmåtte jo inn og se jeg da :)

Tootsieroll1365380854
Skrevet

Dere får få dere hver deres pålogging/brukerkonto, sånn at du kan få ha DOL som startside, og han VG som sin :-)

Vi har hver vår pc, vi, jeg har bare ikke gjort noe med det. Føler meg liksom litt ekstra hekta om jeg har DOL som startside ;O) Slik det er nå har jeg kontroll, for jeg kan slutte i dag om jeg vil...

Skrevet

Vi har hver vår pc, vi, jeg har bare ikke gjort noe med det. Føler meg liksom litt ekstra hekta om jeg har DOL som startside ;O) Slik det er nå har jeg kontroll, for jeg kan slutte i dag om jeg vil...

Hehe - det tror du ikke på sjøl engang ;-)

Du får heller legge opp www.google.com (eller .no) som startside da vet du - eller bare hoppe i det og innrømme din dol-avhengighet... hihi

Tootsieroll1365380854
Skrevet

Hehe - det tror du ikke på sjøl engang ;-)

Du får heller legge opp www.google.com (eller .no) som startside da vet du - eller bare hoppe i det og innrømme din dol-avhengighet... hihi

Neida, jeg er ikke avhengig, bare jeg får kommet meg innom her en gang for dagen ;O)

• 2 måneder senere...
Skrevet

about:blank er det eneste som er brukanes. .

Så gammelt innlegg du svarer på da - husker ikke engang at jeg skrev det! hehe

Annonse

Skrevet

Så gammelt innlegg du svarer på da - husker ikke engang at jeg skrev det! hehe

Merkelig - hvordan fant jeg egentlig det?

Skrevet

Merkelig - hvordan fant jeg egentlig det?

Du søkte vel på meg, da du er besatt av meg, tenker jeg! 8Þ

Skrevet

Du søkte vel på meg, da du er besatt av meg, tenker jeg! 8Þ

.... din egen personlige "stalker".....

Næh.. tør ikke , det vanker vel bare bank til slutt.

Skrevet

.... din egen personlige "stalker".....

Næh.. tør ikke , det vanker vel bare bank til slutt.

ja - noen vrir hue av deg, tenker jeg! hehe

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...