flisa Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 Jeg kjenner på meg at jeg nesten er fristet til å gå inn på haugen Bok og kjøpe den....de tar ikke porto..... 0 Siter
favn Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 Ikke før den dagen griser kan fly, månen kuttes med ostekniv og fred på jord senker seg. 0 Siter
gripp Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 Ikke før den dagen griser kan fly, månen kuttes med ostekniv og fred på jord senker seg. Jeg har lagt opp Alvheims bok som en del av vårt bibliotek i Toscana (tentantivt). Den går nok ned med litt rødvin. Dette til orientering. 0 Siter
Gjest kverulant i kveld Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 Ikke før den dagen griser kan fly, månen kuttes med ostekniv og fred på jord senker seg. Hvis freden er på jord senker den seg vel ikke. Freden over jorden senker seg muligens engang..men høyst sannsynlig ikke 0 Siter
ikke fast nick Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 Tja... definitivt ikke til meg selv. Men kanskje til bestemor til jul? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 2. oktober 2005 Skrevet 2. oktober 2005 Kjøpe boka til Alvheim? Nei, herre min hatt! Nå har vel snart samtlige stortingsfolk gitt ut bok, og alle de uinteressante avsløringene leser man uansett om i VG og Dagbladet. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 2. oktober 2005 Skrevet 2. oktober 2005 Nei, jeg synes stort sett biografier er ganske kjedelige. 0 Siter
kaffepiken Skrevet 2. oktober 2005 Skrevet 2. oktober 2005 Nei, det skal jeg ikke. Merkelig denne trangen politikere har til å skrive bok om seg selv? 0 Siter
favn Skrevet 2. oktober 2005 Skrevet 2. oktober 2005 Jeg har lagt opp Alvheims bok som en del av vårt bibliotek i Toscana (tentantivt). Den går nok ned med litt rødvin. Dette til orientering. Litt mye, kanskje. Med bibliotek og rødvinskjeller i Toscana ser jeg klart alderdommen lyst i møte. 0 Siter
nanna Skrevet 2. oktober 2005 Skrevet 2. oktober 2005 Nei, vettu hva. En ting er at jeg ikke er interessert i det den idioten måtte finne på å sladre om, og så vil jeg ikke putte penger i lomma på'n. Den boken vil jeg ikke bli tatt død med. 0 Siter
Gjest skraldepande Skrevet 2. oktober 2005 Skrevet 2. oktober 2005 Fniz. Neo-nazi-svinet? Den framtoningen har skaffet mange velgere blant pensjonister. Han virker litt sint og muligens litt treg, men saklig og konsentrert. Det blir som Se og Hør, det selges tre ganger så mange som antallet folk som innrømmer å lese det. Jeg hørte at pressen sto i kø før blekket var tørt. Akkurat som Fremtid, bladet FrP gir ut, budbilsjåfører står ofte og venter på siste nummer av avisen i kontoret til FrP. Pressen elsker FrP. Se og Hør: "Jeg bladde litt i et på legekontoret". På legekontoret finner du ikke blader som er yngre enn 3 mnd, i hvert fall finner ikke jeg det, så da skjønner jeg ikke hvordan kjerringene vet hva som står i det siste nummeret som kom ut dagen før. Boka til Alvheim finnes ikke på legekontorer kvinns. 0 Siter
Gjest Minas Tirith Skrevet 2. oktober 2005 Skrevet 2. oktober 2005 Nei, jeg kommer ikke til å kjøpe den. Alvheim interesserer meg ikke noe særlig. 0 Siter
fresja Skrevet 2. oktober 2005 Skrevet 2. oktober 2005 Jeg kommer ikke til å kjøpe den, for bokhyllene er overfylte! Kanskje jeg låner den... Alvheim er tross alt den mest sympatiske av karene i FRP. 0 Siter
flisa Skrevet 2. oktober 2005 Forfatter Skrevet 2. oktober 2005 Nei, jeg kommer ikke til å kjøpe den. Alvheim interesserer meg ikke noe særlig. Men det han skriver! 0 Siter
flisa Skrevet 2. oktober 2005 Forfatter Skrevet 2. oktober 2005 Jeg kommer ikke til å kjøpe den, for bokhyllene er overfylte! Kanskje jeg låner den... Alvheim er tross alt den mest sympatiske av karene i FRP. Han sa noe fint i radioen - "politikk består av enkeltsaker - derfor går jeg rett inn i enkeltsaker" - liker det jeg! 0 Siter
Gjest Minas Tirith Skrevet 3. oktober 2005 Skrevet 3. oktober 2005 Men det han skriver! Næh... *rynker på nesa og rister på hodet* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.