Gå til innhold

Kommer du til å kjøpe boka til Alvheim?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjenner på meg at jeg nesten er fristet til å gå inn på haugen Bok og kjøpe den....de tar ikke porto.....

Fortsetter under...

Skrevet

Ikke før den dagen griser kan fly, månen kuttes med ostekniv og fred på jord senker seg.

Skrevet

Ikke før den dagen griser kan fly, månen kuttes med ostekniv og fred på jord senker seg.

Jeg har lagt opp Alvheims bok som en del av vårt bibliotek i Toscana (tentantivt). Den går nok ned med litt rødvin.

Dette til orientering.

Gjest kverulant i kveld
Skrevet

Hvis freden er på jord senker den seg vel ikke. Freden over jorden senker seg muligens engang..men høyst sannsynlig ikke

ikke fast nick
Skrevet

Tja... definitivt ikke til meg selv. Men kanskje til bestemor til jul?

Annonse

ShitDiddelyDo
Skrevet

Kjøpe boka til Alvheim? Nei, herre min hatt!

Nå har vel snart samtlige stortingsfolk gitt ut bok, og alle de uinteressante avsløringene leser man uansett om i VG og Dagbladet.

Skrevet

Nei, jeg synes stort sett biografier er ganske kjedelige.

Skrevet

Nei, det skal jeg ikke. Merkelig denne trangen politikere har til å skrive bok om seg selv?

Skrevet

Jeg har lagt opp Alvheims bok som en del av vårt bibliotek i Toscana (tentantivt). Den går nok ned med litt rødvin.

Dette til orientering.

Litt mye, kanskje.

Med bibliotek og rødvinskjeller i Toscana ser jeg klart alderdommen lyst i møte.

Skrevet

Nei, vettu hva. En ting er at jeg ikke er interessert i det den idioten måtte finne på å sladre om, og så vil jeg ikke putte penger i lomma på'n. Den boken vil jeg ikke bli tatt død med.

Annonse

Gjest skraldepande
Skrevet

Fniz.

Neo-nazi-svinet?

Den framtoningen har skaffet mange velgere blant pensjonister. Han virker litt sint og muligens litt treg, men saklig og konsentrert.

Det blir som Se og Hør, det selges tre ganger så mange som antallet folk som innrømmer å lese det.

Jeg hørte at pressen sto i kø før blekket var tørt.

Akkurat som Fremtid, bladet FrP gir ut, budbilsjåfører står ofte og venter på siste nummer av avisen i kontoret til FrP. Pressen elsker FrP.

Se og Hør: "Jeg bladde litt i et på legekontoret". På legekontoret finner du ikke blader som er yngre enn 3 mnd, i hvert fall finner ikke jeg det, så da skjønner jeg ikke hvordan kjerringene vet hva som står i det siste nummeret som kom ut dagen før. Boka til Alvheim finnes ikke på legekontorer kvinns.

Gjest Minas Tirith
Skrevet

Nei, jeg kommer ikke til å kjøpe den. Alvheim interesserer meg ikke noe særlig.

Skrevet

Jeg kommer ikke til å kjøpe den, for bokhyllene er overfylte! Kanskje jeg låner den... Alvheim er tross alt den mest sympatiske av karene i FRP.

Skrevet

Nei, jeg kommer ikke til å kjøpe den. Alvheim interesserer meg ikke noe særlig.

Men det han skriver! :)

Skrevet

Jeg kommer ikke til å kjøpe den, for bokhyllene er overfylte! Kanskje jeg låner den... Alvheim er tross alt den mest sympatiske av karene i FRP.

Han sa noe fint i radioen - "politikk består av enkeltsaker - derfor går jeg rett inn i enkeltsaker" - liker det jeg!

Gjest Minas Tirith
Skrevet

Men det han skriver! :)

Næh... *rynker på nesa og rister på hodet*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...