Gå til innhold

Kommer du til å kjøpe boka til Alvheim?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle det blitt en bok av en i Frp så måtte det bli Alvheim..han er tross alt den eneste i det partiet med en iq over 90

Fortsetter under...

Gjest sol ute
Skrevet

Skulle det blitt en bok av en i Frp så måtte det bli Alvheim..han er tross alt den eneste i det partiet med en iq over 90

Hæhæhæ, den var jaggu god!

Som jeg skulle sagt det selv, og en slektning sa akkurat det samme da han hørte om boka: han har faktisk litt oppi topplokket i motsetning til de andre i Frp!

Skrevet

Kjøper nok ikke boka. Bøker har jeg nok av, men jeg ser ikke bort fra at jeg kommer til å lese boka, om jeg kommer over den.

Alvheim er en frittalende og tøff politiker. Spissformulerer og trekker saker frem i det offentlige lys, som andre sentrale politikere ikke har "baller" til.

• 2 måneder senere...
Skrevet

Mulig jeg kjøper den. Det sto all respekt av den mannen.

Skrevet

Mulig jeg kjøper den. Det sto all respekt av den mannen.

Svært så gamle innlegg dere svarer på da!! hehe

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...