pirko Skrevet 4. oktober 2005 Skrevet 4. oktober 2005 Skulle det blitt en bok av en i Frp så måtte det bli Alvheim..han er tross alt den eneste i det partiet med en iq over 90 0 Siter
Gjest sol ute Skrevet 4. oktober 2005 Skrevet 4. oktober 2005 Skulle det blitt en bok av en i Frp så måtte det bli Alvheim..han er tross alt den eneste i det partiet med en iq over 90 Hæhæhæ, den var jaggu god! Som jeg skulle sagt det selv, og en slektning sa akkurat det samme da han hørte om boka: han har faktisk litt oppi topplokket i motsetning til de andre i Frp! 0 Siter
Gjest printa Skrevet 5. oktober 2005 Skrevet 5. oktober 2005 Skulle det blitt en bok av en i Frp så måtte det bli Alvheim..han er tross alt den eneste i det partiet med en iq over 90 Kjøper nok ikke boka. Bøker har jeg nok av, men jeg ser ikke bort fra at jeg kommer til å lese boka, om jeg kommer over den. Alvheim er en frittalende og tøff politiker. Spissformulerer og trekker saker frem i det offentlige lys, som andre sentrale politikere ikke har "baller" til. 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 7. desember 2005 Skrevet 7. desember 2005 Mulig jeg kjøper den. Det sto all respekt av den mannen. 0 Siter
morsan Skrevet 7. desember 2005 Skrevet 7. desember 2005 Nei. ikke den politiske memoarboka heller. 0 Siter
flisa Skrevet 7. desember 2005 Forfatter Skrevet 7. desember 2005 Mulig jeg kjøper den. Det sto all respekt av den mannen. Svært så gamle innlegg dere svarer på da!! hehe 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.