Gå til innhold

Hva skal jeg gjøre?

Anbefalte innlegg

Gjest søtpige

Kære alle. Jeg er en dansk pige, men jeg bor i Norge. Kunne trenge litt hjelp. Håper dere forstår språket.

Mit forhold til min kæreste fungerer ikke.

Det tog mig lang tid at indrømme det, og jeg tror ikke, jeg har fået det specielt bedre af den grund. Vi har kommet sammen i snart 4 år.

Vi er begge 24 og havde egentlig planlagt at flytte sammen. Problemet er bare, at jeg tror ikke, jeg kan.

Jeg er glad for ham. Han er en skøn, sjov og betænksom fyr, men gnisten er der bare ikke længere. Jeg kommer sammen med min bedste ven. Jeg burde slå op med ham, det er jeg fuldstændig klar over. Der har været en del gange i vores forhold, hvor det ikke er gået så godt, men vi har bearbejdet det og overbevist hinanden om, at vi burde blive ved med at komme sammen. Han ved endnu ikke, hvordan jeg har det nu.

Jeg kan ikke få mig selv til at sige det, for selvom jeg ikke elsker ham på samme måde som før, så er jeg alligevel bange for at miste ham.

Han er jo trods alt min bedste ven, og jeg ville ikke kunne klare at miste kontakten med ham, hvilket, jeg er næsten overbevist om, vil ske, fordi vi bor relativt langt fra hinanden.

Jeg er vel en tryghedsnarkoman. Grunden til at vi stadig kommer sammen er jo nok, at jeg er bange for at være alene, og jeg ved godt, at det er svagt af mig og unfair over for ham, når han tror, at alt er i skønneste orden, men det er sku hårdt at være i situationen selv. Jeg hader tanken om at såre ham. Det er nok også en af grundene til, at jeg stadig er hos ham [Feel free to hit me. I'm pathetic]

Jeg ønsker vel bare, at mine følelser for ham ville genopstå på magisk vis.

Er der håb for, at gnisten kan komme tilbage?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/200772-hva-skal-jeg-gj%C3%B8re/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...