Gå til innhold

Hva er det lengste dere har gått over mensen?

Anbefalte innlegg

Gjest propell1

I går var det en uke siden jeg skulle hatt mensen og det har ikke kommet en dråpe blod. Jeg tok en test på torsdag, men den var negativ. Har planlagt å ta en i morgen tidlig, men jeg klarer ikke å tro at den kommer til å være positiv. Har låst meg litt på at det sikket er noe galt med meg siden mensen ikke kommer, selv om jeg vet at det er en idiotisk tanke.

Hva er det lengste dere har gått over mensen uten å være gravide? Jeg vet jo at kroppen kan være rar og reagere på stress osv. Jeg har lest at en del her og på bim.no har opplevd bla. MA, hvordan merker man det? Kanskje et vanskelig tema...

Fortsetter under...

Gjest propell1

Jeg har gått to uker over ca. Jeg tror at hvis du hadde hatt ma så ville fremdeles hcg ligget i kroppen.

Jeg har alltid vært som en klokke, enten av eller på p-piller, så dette er ganske nytt for meg. Godt å vite at det kan skje med flere. :o) Så får vi se da, hva testen sier i morgen...

Gjest mirakel*2?

Jeg har alltid vært som en klokke, enten av eller på p-piller, så dette er ganske nytt for meg. Godt å vite at det kan skje med flere. :o) Så får vi se da, hva testen sier i morgen...

det er helt typisk at du går over når du prøver å bli gravid. Alt "stresset" er med på å forsinke mensen.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...