Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Er det håp denne måneden?

Går disse dager og venter på mens, er ventet til helgen, dersom den kommer da... Har brukt CB sine EL tester, og fikk utslag på denne lørdag 24 sept. Problemet mitt var at mannen min var syk akkurat da, så sex var helt uaktuelt den dagen. Vi hadde på den andre siden sex onsdagen (3 dager tidligere), men det ble som sagt med det. Er det noen sjanse for at det har klaffet denne mnd.? Kan også nevne at det var en stund siden vi sist hadde hatt sex, så det kom ganske mye den onsdagen...

Anyone?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/200926-er-det-h%C3%A5p-denne-m%C3%A5neden/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jepp, de kan overleve så lenge. Men det optimale hadde selvsagt vært om dere hadde hatt sex fredag og lørdag.

Jeg vet, men har heller ingen store forhåpninger denne mnd. Dette er min 3 pp. Med mitt første barn satt spiren i 2 pp. Trikset da var å ha sex i forkant av EL, og ikke etter.

Uff, ikke bare bare dette her. Har hørt at flere sliter mer med barn nummer to, tre osv, enn med det første, stemmer dette? Sluttet på p-pillen i juni, og da er man ekstra fruktbar har jeg hørt, rett etter p-pille slutt....?!

Jeg vet, men har heller ingen store forhåpninger denne mnd. Dette er min 3 pp. Med mitt første barn satt spiren i 2 pp. Trikset da var å ha sex i forkant av EL, og ikke etter.

Uff, ikke bare bare dette her. Har hørt at flere sliter mer med barn nummer to, tre osv, enn med det første, stemmer dette? Sluttet på p-pillen i juni, og da er man ekstra fruktbar har jeg hørt, rett etter p-pille slutt....?!

Det er nok veldig forskjellig. Jeg har venner som har slitt mye med nr 1, og ikke med nr. 2 og motsatt.

Det er nok veldig forskjellig. Jeg har venner som har slitt mye med nr 1, og ikke med nr. 2 og motsatt.

Tydeligvis er det håp, for idag testet jeg positivt som bare det! Så mannens små soldater er utholdende :) Er 3+6 idag. Så nå kommer nr. 2 i midten av juni neste år, dersom alt går bra da...

Hilsen en happy meg

Annonse

Tydeligvis er det håp, for idag testet jeg positivt som bare det! Så mannens små soldater er utholdende :) Er 3+6 idag. Så nå kommer nr. 2 i midten av juni neste år, dersom alt går bra da...

Hilsen en happy meg

Så flott da!!! Gratulere :-))))

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...