Gå til innhold

nytt smil? er det mulig?

Anbefalte innlegg

Gjest tannløsa

hei!

jeg lurer på ett par ting og det er, hva gjør en når en ikke har en eneste tann igjen i hele munn? jeg veit at en går til tannlegen, men hva gjør han?

blir det kroner på alle tenna? er det mulig?

om i tilfelle hva kommer noe sånnt til å koste? har sett mange bilder i brosjyrer over ulike tannkjøttsykdommer, og jeg vil si at

der er det faktisk mer tenner i munn enn det jeg har!!!

er det mulig å komme med et lite

prisoverslag? og behandlingsmåte?

jeg trenger alt nytt!!

det er bare så vidt det er noen

tannstubber igjen som går i flukt med

tannkjøttet! uansett behandling må det være under narkose! men det var den prisen da! er det snakk om rundt

50.000 kr. eller er det dobbelte og meer til???

tannlegeskrekk, fattig,venneløs og

tannløs!!!!!!!!

håper at du kan gi meg noen svar!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/20097-nytt-smil-er-det-mulig/
Del på andre sider

Fortsetter under...

isfolketsdatter

Mangler alt?...vell....tenker nok det dobbelte i pris..

Stakkar.. jeg synes det er utrolig trist å høre om mennesker som ikke har råd til helsetjenester som er så absolutt nødvendig. Er dette "velferdsstaten Norge"? Det må da finnes en form for stønad som "tannløsa" kan få? Kjære Deg, tannløsa, jeg håper du tar kontakt med sosialkontoret der du bor. Der burde de kunne hjelpe deg.

Vennlig hilsen....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/20097-nytt-smil-er-det-mulig/#findComment-89179
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...