Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg sluttet på p-pillen cerazette for snart 3 uker siden. Jeg bør vel nevne at jeg mistet mensen mens jeg gikk på disse pillene(har brukt dem i 11 mnd før pille slutt). Hittil har jeg kun hatt en liten blødning som varte en halv dag(denne blødningen kom til "normalt tidspunkt"). Etter det har jeg ikke hatt noen form for mens... Når kan jeg forvente at kroppen vender tilbake til normalen? Jeg gikk på andre p-piller før jeg byttet til cerazette. Mannen min og jeg prøver å få barn så det er veldig frustrerende at jeg ikke får igang syklusen min. Er det noe jeg kan gjøre for at ting skal "komme igang"?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/201014-mens-etter-p-pille-slutt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Dior femme

Jeg brukte Cerazette et par måneder (hadde brukt andre minipiller før det). Jeg merket umiddelbart at Cerazette var sterkere enn de andre pillene jeg har pleid å bruke (som nå er ute av produskjon). Av ulike grunner sluttet jeg derfor å ta Cerazette. Fikk akkurat som deg en minimal blødnig en halv dag til rett tid. Neste måned skjedde ingenting. Men etter nok en måned kom mensen tilbake helt som vanlig. Så det er nok bare å smøre seg med tålmodighet. Kanskje du må vente lenger enn meg siden du har gått på pillene lengre enn jeg gjorde? Det vet jeg ikke. Men det er innenfor normalen å vente på mensen opptil et halvt år.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...