Gunda34 Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Hei! Fikk utført en utskraping i juli. Og satt samtidig inn en hormon-spiral. Etter inngrepet følte jeg meg fin fra jeg våknet av narkosen, og en uke fremover. Etter en uke(var da tilbake på jobb), begynnte jeg å få kramper i maven, som lignet på fødselsrier. Noen ganger hvert 5. minutt, andre ganger med en times intervaller. Legen min var på ferie, så jeg tok kontakt med sykehuset som hadde utført inngrepet. Jeg kom inn samme dag, og fikk tatt ultralyd nedentil. Jeg hadde store smerter på høyre side av livmoren, og legen kunne se en kul/utposning der smertene var uutholdelige når hun dyttet borti med ultralyd staven. Hun tilkalte ytterligere en lege, da hun ikke visste hva det var. Denne legen så det samme, men kunne heller ikke si hva det var. Tilslutt kom lege nr.3, som heller ikke visste hva det var, men konkluderte med at det sikkert ikke var noe farlig siden ingen visste hva det var. Følte meg ikke akkutat beroliget, men måtte jo bare stole på de tre legene. Krampene var der ennå, men avtok i hyppighet og intensitet etterhvert. Problemet jeg slitet med nå er usikkerheten på hva den kulen er? Men først og fremst sterke smerter (på samme sted) ved samleie. Og enda sterkere smerter nå livmoren trekker seg sammen ved orgasme. Jeg har ikke snakket med primærlegen min om dette. Håper på svar. Gunda34 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/201033-smerter-etter-utskraping/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.