Gjest fattig student Skrevet 4. oktober 2005 Skrevet 4. oktober 2005 Jeg skal ut og spise med kjæresten min i Oslo i dag, men er lite kjent når det gjelder gode og rimelig spisesteder. Finnes det en hyggelig, intim restaurant et eller annet sted? Jeg spiser det meste, men har ikke lyst på verken fisk eller sterkt krydret mat. Er student, så kunne gjerne tenke meg å finne mat til under 150 kroner. Jeg vet det er mulig, bare ikke helt hvor;) Tusen takk for tips!! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 4. oktober 2005 Skrevet 4. oktober 2005 Du bør klare å finne mat til under 150 kroner per person på kina-restauranter, mexicanske restauranter og italienske restauranter. 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 4. oktober 2005 Skrevet 4. oktober 2005 Barcelona på Grünerløkka - tapas, eller Pinocchio på Majorstuen - biffrestaurant... 0 Siter
Gjest ThorPedo Skrevet 4. oktober 2005 Skrevet 4. oktober 2005 McDonalds er det en restaurantkjede som heter. Der kan man finne en intim plass i et hjørne. 0 Siter
Dorthe Skrevet 4. oktober 2005 Skrevet 4. oktober 2005 Sophies på Grünerløkka har dagen biff alle hverdager til 89 kr. Ellers så koster pepperbiffen 149 kr og så er det alle varianter i mellom. 0 Siter
kaffepiken Skrevet 4. oktober 2005 Skrevet 4. oktober 2005 Santinos! Gode pastaretter og til greie priser. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.