Gå til innhold

Jeg vil ha mørkt begjær, han vil tulle og fnise..

Anbefalte innlegg

fuji1365380447

Jeg har det veldig bra sammen med samboeren min. Kjærligheten vokser, og det er spennende at vi har litt spenninger og må streve litt for å tilpasse oss til hverandre.

Men jeg har en liten frustrasjon når det gjelder oppvarming til sex. Han har en stert tendens til å tulle det litt vekk, når jeg sier/anntyder at jeg vil ha sex. Hvis jeg begynner å ta på ham, så ler han litt og sier "uskyldig": "Hva er det nå du vil...???"

Jeg vet at han mener det som en litt morsom oppvarming - men for meg er det bare en turn-off når han tuller og tøyser slik i forbindelse med sex.

Jeg har lyst på mørk og litt dramatisk begjær, jeg har lyst til å se kåthet i øyenen hans, og ikke lattermildhet og letthet. Jeg er redd for at vi har kommet oss inn i et mønster som han tror at jeg liker (fordi jeg ler jo av ham da,,), men som egentlig gjør sexen litt mindre interssant for meg.

hvordan skal jeg klare å fortelle ham hva jeg savner, uten at det blir dumt? Når vi bare kommer i gang, så er vi helt inne i begjæret og det føles bra. Men jeg føler at jeg ikke blir tatt helt på alvor i forkant, når jeg viser ham at jeg er kåt.

Hvordan kommuniserer jeg dette til min kjære?

Fortsetter under...

• Svar 76
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• amber sun

15

• mrxx

10

• Babette

5

• fuji1365380447

4

Mest aktive i denne tråden

Gjest ikke signatur her

Jeg har det faktisk på samme måte, og jeg har dessverre ingen råd..... Det ser ut til at han ikke hører etter når jeg forteller hvordan jeg vil ha det. Er det av og til som du ønsker? Ellers tror jeg det er vanskelig å endre noen.

fuji1365380447

Jeg har det faktisk på samme måte, og jeg har dessverre ingen råd..... Det ser ut til at han ikke hører etter når jeg forteller hvordan jeg vil ha det. Er det av og til som du ønsker? Ellers tror jeg det er vanskelig å endre noen.

Jeg har faktisk ikke sagt det til ham ennå, for han gjør jo ikke noe "galt" - det bare tenner ikke meg helt.

Noen ganger så føler at det er hans begjær som driver oss, og da er sexen fantastisk. Men jeg vil gjerne at hverdagssexen er slik også...

Gjest mitt hotte tips

v å selv ta kontrollen. tuller han, så ta bort hendene hans med bestemte bevegelser. se ham alvorlig inn i øynene, ikke le. ikke kyss ham, men før ham dit du vil ha ham.

Slutt altså å le og få inn litt alvor, selv, ved handlign

fuji1365380447

v å selv ta kontrollen. tuller han, så ta bort hendene hans med bestemte bevegelser. se ham alvorlig inn i øynene, ikke le. ikke kyss ham, men før ham dit du vil ha ham.

Slutt altså å le og få inn litt alvor, selv, ved handlign

Men jeg tenner mest på å selv bli tatt med storm - jeg er ikke like glad i å være den aktive parten..

Noen ganger kaster jeg meg over ham, men det er særlig da at han tuller og tøyser mest med meg. Faktisk så mye at jeg blir såret, og lurer på om han egentlig ikke liker når jeg kaster meg over ham...

Gjest ikke signatur her

Jeg har faktisk ikke sagt det til ham ennå, for han gjør jo ikke noe "galt" - det bare tenner ikke meg helt.

Noen ganger så føler at det er hans begjær som driver oss, og da er sexen fantastisk. Men jeg vil gjerne at hverdagssexen er slik også...

Jeg har prøvd det "mitt hotte tips" sa, og det førte til mer tøysing...

Når vi skal ha sex blir det ofte tøysing, og så hender det at det ikke blir noe av hele sexen..

Annonse

Gjest ikke signatur her

Men jeg tenner mest på å selv bli tatt med storm - jeg er ikke like glad i å være den aktive parten..

Noen ganger kaster jeg meg over ham, men det er særlig da at han tuller og tøyser mest med meg. Faktisk så mye at jeg blir såret, og lurer på om han egentlig ikke liker når jeg kaster meg over ham...

Om jeg kaster meg over ham får jeg høre at jeg er voldsom... Det er jeg da ikke! Men det er sjelden det blir sex når jeg tar initiativet.

Jeg har lurt på om han tøyser fordi han synes det er litt flaut med sex? Men det var ikke derfor.

Gjest mitt hotte tips

det er ment å skulle være kun i en overgangsfase

vil du ikke, eller tror det ikke hjelper, så si det rett ut en gang eller to

"jeg tenner så voldsomt de gangene jeg merker ditt (mørke?) begjær. Du er så mandig og jeg kjernner at jeg vil ha deg så voldsomt da" tips til hva du kan si. finn de ord og vendinger du føler deg vel med

Gjest mitt hotte tips

Jeg har prøvd det "mitt hotte tips" sa, og det førte til mer tøysing...

Når vi skal ha sex blir det ofte tøysing, og så hender det at det ikke blir noe av hele sexen..

du kan stoppe tøysingen ved å ikke være med på den

ikke le med, men få endret situasjonen v å kysse ham lenge, vil han kile så før bort hendene uten å gjøre noe mer med det, vil han le, så ikke le med, smilende øyne besvares bare lett, mens du igjen ser alvorlig på ham og kysser "alvorlig"... videre.

snu situasjonen,

kvel tøysingen

fuji1365380447

det er ment å skulle være kun i en overgangsfase

vil du ikke, eller tror det ikke hjelper, så si det rett ut en gang eller to

"jeg tenner så voldsomt de gangene jeg merker ditt (mørke?) begjær. Du er så mandig og jeg kjernner at jeg vil ha deg så voldsomt da" tips til hva du kan si. finn de ord og vendinger du føler deg vel med

takk, det var jo et bra forslag!

Gjest mitt hotte tips

takk, det var jo et bra forslag!

hvis han en dag tøyser med deg kan du også stoppe litt opp, få ham helt nære deg, holde hardt om ham, hviske (med din beste stemme :-) hva du vil han skal gjøre... lykke til!

Gjest ikke signatur her

du kan stoppe tøysingen ved å ikke være med på den

ikke le med, men få endret situasjonen v å kysse ham lenge, vil han kile så før bort hendene uten å gjøre noe mer med det, vil han le, så ikke le med, smilende øyne besvares bare lett, mens du igjen ser alvorlig på ham og kysser "alvorlig"... videre.

snu situasjonen,

kvel tøysingen

Jeg må nok prøve på det. :-)

Annonse

Gjest ikke signatur her

Gi en tilbakemelding på hvordan det går/gikk da :-)

Har aldri hatt behov for tipsene mine selv, så jeg kan bare tenke meg at de virker.

Det skal jeg, men jeg har ikke så store forhåpninger. (Han synes sex=stress.) Men jeg skal nå prøve. :-)

Gjest lapilla

Det skal jeg, men jeg har ikke så store forhåpninger. (Han synes sex=stress.) Men jeg skal nå prøve. :-)

Hvis han synes sex er stress, så burde du kanskje gjøre noe for at det ikke skal føles som et så stort stress da. Mange damer krever og krever...

Gjest ikke signatur her

Hvis han synes sex er stress, så burde du kanskje gjøre noe for at det ikke skal føles som et så stort stress da. Mange damer krever og krever...

Det er faktisk jeg som gjør mesteparten av "jobben"! Han er veldig sliten etter jobb.

Gjest lapilla

Det er faktisk jeg som gjør mesteparten av "jobben"! Han er veldig sliten etter jobb.

Hvis han alltid er så sliten etter jobb, bør han kanskje vurdere å begynne å trene eller spise vitaminer?

Sex har de aller fleste ork til, hvertfall av og til, så sant de tenner da...

Gjest ikke signatur her

Hvis han alltid er så sliten etter jobb, bør han kanskje vurdere å begynne å trene eller spise vitaminer?

Sex har de aller fleste ork til, hvertfall av og til, så sant de tenner da...

Han tenner. Men han vil ikke trene og han spiser usundt (chips nesten hver dag). Jeg prøver å få ham til å spise sunnere, men da går han i butikken selv.

mil1365380270

Si det rett ut når dere er i en helt annen setting, og dere allikevel snakker sammen. Prøv å unngå at han tar det som kritikk. Bare si rett ut akkurat hva du ikke liker, og hva du vil ha mer av. Og spør han hva han vil forandre!

Skriv et skikkelig hot brev, hvis du ikke føler deg komfortabel med å si det. Alt er bedre enn at han ikke får vite det.

Kanskje han sier det fordi han ikke er flau over sin seksualitet? Da skjønner han ikke hvordan du opplever det, når han plutselig blottlegger din? Mulig jeg er helt på jordet, men det vet jo du :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...