Glimtipper Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Jeg gidder ikke svare anonymt på et spørsmål som dette, det blir tull. Snart vil alle forlange anonyme svar, fordi de er overbevist om at alle lyver når de er seg selv. Men det er en annen diskusjon. Jeg er sammen med en engelskmann, så svultsige kjærlighetserklæringer kan jeg se langt etter. Men det vil jeg heller ikke ha. Tvungen romantikk gjør meg bare forlegen, så det er ikke ofte vi tenner stearinlys for å stirre forelsket inn i hverandres øyne her i gården. Men han kjøper sjokolade til meg om han er på butikken og vet jeg kan trenge en oppmuntring. Vi holder alltid hender om vi kan. Han tar over barnevogna når vi kommer til en bratt bakke. Han smiler til meg, tvers over rommet, når vi er sammen med mange andre mennesker. Han lukter på håret mitt når jeg kommer ut av dusjen. Han lar meg varme de kalde hendene mine på magen hans. Han lar meg bestemme hva vi ser på tv. Han stryker meg ofte over håret til jeg sovner. Han henter alltid noe å drikke til meg når jeg står opp. Det eneste jeg kan ønske meg mer av, er spontan og lidenskapelig sex. Men det er nok ikke jeg så veldig flink på heller, spesielt siden vi har en liten sønn. Det er mange, små ting som gjør at jeg føler meg veldig elsket. Jeg håper jeg gjør det samme for han 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/201390-kj%C3%A6rlighetserkl%C3%A6ringer/page/2/#findComment-1432911 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonym for din skyld Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Burde ikke vært anonym her jeg men. Har verdens flotteste mann, han gir meg kompelimenter hver dag, mange om dagen. At jeg er pen, flink, lekker, har flott kropp, you name it. Jeg synes det er kjempegodt å høre, alt, det kan liksom ikke bli for mye. Selv gir jeg også kompelimenter tilbake, og legger mye sjel i nistepakka hans. Lager hjerter av agurken, skriver dikt og beskjeder i matpakka mm. Vi er helt enkelt et veldig kjærlig par og jeg syned det er kjempedeilig å ha det sånn. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/201390-kj%C3%A6rlighetserkl%C3%A6ringer/page/2/#findComment-1433123 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.