Gå til innhold

Kjipe klær til gutter...

Gjest leiavåseetterklærtilgutt

Anbefalte innlegg

Gjest leiavåseetterklærtilgutt
Skrevet

Er det flere enn meg som synes utvalget av klær til gutter er kjipe?

Er en person som elsker klær, men blir sååå skuffet over utvalget til guttene, de er rett og slett kjedelige og lite kreative. Synes røff og tøff har noe fint til gutter da, de er ganske flinke. Men klærne er jo så dyre.

Kappahl og andre slike har mest bare klær i dystre farger, med hodeskaller, flammer, sjeletter og vise versa. Jeg synes rett og slett plaggene ser djevelske ut. Stakkars barn skal de gå rundt å se ut som små satanister? Kan vel ikke annet enn å oppfordre til slossing og alt mulig ann negativt? Hvor vil de hen, de som lager og velger ut slike klær? Fatter det ikke jeg.

På jenteavdelingen er det helt annerledes, søte plagg i herlige farger. Hadde ikke brukt lang tid på å finne klær der.

Gjest mirakel*2?
Skrevet

jeg er helt enig. Jeg kjøper ikke plagg eller ting som har disse flammene og hodeskallene på. Da blir det ikke store utvalget igjen. Forferdelig trist utvalg blant gutteklær. En venninne har bare jenter, og hun synes det virker så mange gøye klær til gutter. Hun er lei alle disse søte klærene til jenter. Jeg misunner henne som kan gå og velge og vrake i jenteavdelingen

Gjest madagaskar
Skrevet

Synes faktisk de har ganske mye fint på h&m og cubus.. Cubus har fått et mye bedre utvalg nå enn de hadde før synes jeg.

Men spør jo hvor gammel ungen din er da.

For meg er d ganske motsatt..synes det er så mye stilig til gutter jeg, og altfor mye rosa og dillete jenteklær.

Skrevet

Kommer vel helt an på hvilke butikker man går i. Jeg har iallefall funnet mye fint til 5-åringen min uten flammer og hodeskaller. Syns ofte Reflex butikkene har mye fint, Mexx, og Fru Lyng i Oslo.

Skrevet

Handler stort sett klær i London. Mye større utvalg der. Ellers kjøper jeg merker som Helly Hansen og Jean Paul her hjemme, det er tidløse og gode klær.

Gjest jo da du går bare på feil steder
Skrevet

hmmmmmm,vi handler oftes klær til 11 åringen i sportsforetinger, eller JC eller mexx. Mye tøft synes jeg da. velsa finnes vi tøy til overalt men jeg liker ikke sukkersøtt tøy med rosa sløyfer og slikt så hun får også ofte klær fra Sportn.

Skrevet

Akkurat i disse tider er det mye "skrekk og gru" på klærne, og det kommer av Halloween som er på vei... Butikkene er alltid tidlig ute. Til vanlig synes jeg det er mye flammer, dinosauruser, traktorer og ymse biler på klærne til feks KappAhl.. Ser ikke på det som særlig galt å ikle sønnen min med... og han synes det er kjempekult med dinosaurer...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...