Gå til innhold

Uteblitt mens - negativ graviditetstest

Anbefalte innlegg

minamor1365380909

Sist jeg hadde mens var midt i august og nå er vi midt i oktober. Sluttet med minipillen i juni og har hatt mens til rett tid både i juli og i august. Hva er det som skjer? Har tatt graviditetstester med jevne mellomrom, men de har alle vært negative. Tok en i dag (9.okt.) med samme resultat. Kan jeg likevel være gravid? Er det andre som har hatt samme opplevelse? Har brukt Quick Respons test.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/201573-uteblitt-mens-negativ-graviditetstest/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ametyst76

Jeg har en syklus som varierer fra 26 til 31 dager. Nå er jeg på dag 32 og fremdeles ingen mens. Men jeg har testet negativt både i går og i dag. Jeg har disse symptomene:

-metallsmak i munnen

-trett om kvelden

-ustabilt humør

-hodepine

-tørste

-sulten hele tiden

-småkvalm

Krysser fingre for at vi er gravide!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...