verity Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 jeg er en 20 år gammel jente som er sammen med verdens fineste fyr. han er 24 år gammel,skjønn, omsorgsfull og viser meg på alle måter at han elsker meg. men det er et problem, og det er at han vegrer seg for å ha sex. det tok lang tid før vi hadde sex første gangen og da sa han at vhan beklaget, men at han rett og slett var dårlig til å ha sex. at han sa dette sier meg at det er hans dårlige selvfølelse som står i veien. jeg sier til han og mener det og at jeg liker han på alle måter også i sengen. men det er et problem når han ikke tror det selv. jeg prøver å bygge opp den selvfølelsen hans, men det er ikke lett og tar tid... imens holder jeg på å dø av sexuell frustrasjon... jeg vil helst ha sex hver dag og gjerne flere ganger om dagen og... og ser på sex som gøy, kos,spennende og en måte å komme enda nærmere hverandre i et forhold. han tar seg selv så altfor høytidelig og føler han t.o.m må unnskylde seg når det går for han litt tidlig. jeg har ingen problemer med det i det hele tatt, for sex er så utrolig mye mer enn bare penetreringen. men klarer ikke å få han til å se det på samme måten. jeg skjønner han, for klart jeg blir flau og når jeg feks ikke er våt nok, eller kommer litt mye borti med tennene når jeg suger han. når han ser hele meg naken,klart det er litt flaut i begynnelsen, men han er værre enn en jente... vi pleier ofte å være sånn at vi ikke vil skifte forann andre. han er slik fremdeles etter 3mnd, mens jeg lett går og sprader rundt naken i huset! om jeg ikke er perfekt, so what, elsk meg for den jeg er, med de puppene og den magen som er der. det jeg egentlig vil frem til er uansett. hvordan skal jeg klare å få han til å bli trygg på seg selv og sexualiteten sin? få han til å VILLE ha sex med meg! jeg prøver meg hver dag på han, men i det siste har jeg funnet ut at jeg skal roe ned. ikke presse han til noe som helst, prøve å la sexlivet komme så naturlig som mulig.. er dette riktig måte å gjøre det på? kan det være at manglende lyst skyldes nedsatt potens eller nedsatt produksjon av testosteron? bør jeg kanskje be typen min gå til lege og ta noen prøver? kan lysten/evnen bli svekket ved bruk av rusmidler som hasj og amfetamin? jeg må uansett kjøpe meg en dildo nå... for sex en gang i uken er altfor lite. har liksom aldri hørt om problemet at GUTTEN er den som ikke vil ha sex.. Eller er det jeg som har unormalt stor sexdrift for å være jente? finnes det medisiner som kan senke den? bare jeg ser på gutten min får jeg jo lyst til å skubbe han med meg inn på et annet rom og voldta han på gulvet, så mye har jeg lyst på han... trenger noen råd for hva jeg/vi kan gjøre med dette. for slik det er nå skaper det dårlige sexlivet problemer i forholdet...... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/201582-han-vil-ikke-ha-sex/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ambulanse personell Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Ja,hvis han har et rusproblem kan det være det som er årsaken til mye av dette. Amfetamin gjør at sexlysten kan svinne og skaper poblemer ang potensen. Hasj gir en motsatt effekt kjemisk,men kan også skape physkiske vansker for deres sex liv.. Bli rusfri,og finn ut hva dere liker sexuelt.. Lykke til 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/201582-han-vil-ikke-ha-sex/#findComment-1480565 Del på andre sider Flere delingsvalg…
DarkPink Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Jeg har aldri vært sammen med en gutt som har villet ha like mye sex som meg, så jeg tror ikke det er et _så_uvanlig problem. Noen ganger er det jenta som har størst sexdrift. Anbefaler deg å kjøpe deg en dildo/vibrator, og så forklarer du ham at det bare er for at du har lyst på sex oftere enn han, men at du mye heller vil ha sex fremfor dildo de gangene det er mulig. Hvis det gjelder usikkerheten hans, så er det vel bare å vise hvor mye du nyter det, fortelle ham hvor mye du eeeeelsker når han gjør det og det, osv. Da må han vel tro på det til slutt. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/201582-han-vil-ikke-ha-sex/#findComment-1494705 Del på andre sider Flere delingsvalg…
fristil Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 DETTE ER IKKE LETT. RUSBRUK ? Ung MANN PÅ 24 UTEN SEX LYST- neppe noe med selvfølelse å gjøre. du har kanskje feil kjæreste.? lykke til 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/201582-han-vil-ikke-ha-sex/#findComment-1512928 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexrus Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Rusmidler - selv lite/moderat bruk kan redusere sexlyst. Da min kjære røykte hasj for flere år siden fungerte ikke sexlivet i det hele tatt. Han gadd/ville ikke (og en i tyveårene som ikke vil er FEIL!). Da han omsider ble voksen og sluttet, ja da ble sakene bedre. Tror seriøst han aldri blir lei...hehe... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/201582-han-vil-ikke-ha-sex/#findComment-1629286 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.