Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hva gjør jeg nå? Kjæresten min gjennom snart to år har gått helt inn i seg selv pga. depresjon. Dette har skjedd noen ganger i vårt forhold, så denne gangen har jeg satt foten ned og bedt ham om å gripe fatt i problemene sine.Det ligger nok mye i fra fortiden hans, men han vil ikke prate noe særlig om det. Nå har han begynt på kurs for å lære å mestre depresjon, så han har da begynt. Vi bor ikke sammen og nå har jeg ikke hørt fra ham på tre uker.Venter at han skal ta kontakt med meg, men i går sendte jeg ham en melding og håpet var at han ihvertfall skulle sende en melding tilbake. Men neida, heller ikke der gir han livstegn fra seg. Gjennom familie sier han at han er glad i meg og er trist for dette, men han tør ikke ta kontakt for han vet ikke hva han skal si. Blir selv veldig deprimert når han trekker seg så tilbake. Skulle gjerne ha hjulpet han, men han vil bare være alene når han opplever disse stundene.Vil jo ikke ha det sånn lenger og derfor har jeg sagt at han må komme til bunns i dette, for jeg orker ikke å oppleve dette kanskje flere ganger i året. Synes det er litt respektløst overfor meg denne oppførselen hans. Er det noen som har noen gode råd til meg?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/201595-taushet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...