Gjest lurerlittjeg25 Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Jeg holder på med en jente her. Igår var vi hjemme hos henne og begynte å kose etter hvert. Etter en stund begynte jeg å slikke og suge brystene hennes. Jeg merket at hun enkelte ganger dro meg inntil seg og ville at jeg skulle suge mer på hennes brystvorter. Da jeg gjorde det så jeg at hun lukket øynene sine. Jeg vet at dette kan virke dumt å spørre men tar sjansen likevel. Hva kan hun ha følt? Og er det seksuelt opphissende? Vi har vært gjennom en abort sammen og det var ille. Vi var uvenner og ikke på talefot men det har bedret seg skikkelig nå. Samtalen vår kom inn på sex og den varte lenge. Vi hadde på oss undertøy, hadde ikke sex. Men vi prøvde på sex stillinger og det der. Hva var det for noe? Ikke skjønte jeg noe. Håper noen kan se bort fra min uvitenhet og svare på dette. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/201606-erogen-sone/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.