Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Er litt som deg..

Skal aldri gifte meg eller få barn.Skal aldri si aldri når det gjelder barn, men det er baree hvis det skjer et uhell..

Har truffet den perfekte mannen for meg. Vi vil ha det akuratt likt. Vi vil reise mye og oppleve masse. Med barn blir det nok bare en drøm..

Og hvis det noen gang blir slutt mellom oss, så skal jeg leve resten av livet som singel, men ha en god elsker.. Må vel være det som er livet? ;)

Fortsetter under...

• Svar 86
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Kat-1

31

• Prozak

8

• flisa

5

• jaime

5

Mest aktive i denne tråden

Ytterpunkter og ytterpunkter mer her og meg der :-)

Man må jo bare gjøre det som passer for en selv. Har man ikke behov for det fellesskapet (på flere måter enn sex, bleieskift og oppvask) et samliv gir, så har man ikke det. Slik jeg ser det er det omtrent like store fordeler ved å være singel som å ikke være det. Så er det individuellt hvordan vektstangen svinger for hver enkelt. Det er jo også ofte slik at sånne ting endrer seg med årene.

".........................................."

Det kan vel hende...=)

Jeg kan vel forandre meg med årene som alle andre.

Men på det nåværende tidspungt, så er jeg meget fornøyd med å være min egen hærre.

Ammesyke mødre med skrukkete, illeluktende spedbarn er rett og slett ekkelt.

Er litt som deg..

Skal aldri gifte meg eller få barn.Skal aldri si aldri når det gjelder barn, men det er baree hvis det skjer et uhell..

Har truffet den perfekte mannen for meg. Vi vil ha det akuratt likt. Vi vil reise mye og oppleve masse. Med barn blir det nok bare en drøm..

Og hvis det noen gang blir slutt mellom oss, så skal jeg leve resten av livet som singel, men ha en god elsker.. Må vel være det som er livet? ;)

Halleluja! =)

Feel Jah guidance =)

Det kan vel hende...=)

Jeg kan vel forandre meg med årene som alle andre.

Men på det nåværende tidspungt, så er jeg meget fornøyd med å være min egen hærre.

Ammesyke mødre med skrukkete, illeluktende spedbarn er rett og slett ekkelt.

"Ammesyke mødre med skrukkete, illeluktende spedbarn er rett og slett ekkelt."

Heh-heh...akkurat det er jeg ikke så uenig i, nei :-)

Eller mødre med barnevogner som eier hele fortauet, fordi alle må da umiddelbart flytte seg og gjøre plass til henne der hun kommer med dette miraklet sitt :-)

"........................................."

Er litt som deg..

Bare av nyskjerrighet: Hvor gammel er du?

"............................................."

Annonse

"Ammesyke mødre med skrukkete, illeluktende spedbarn er rett og slett ekkelt."

Heh-heh...akkurat det er jeg ikke så uenig i, nei :-)

Eller mødre med barnevogner som eier hele fortauet, fordi alle må da umiddelbart flytte seg og gjøre plass til henne der hun kommer med dette miraklet sitt :-)

"........................................."

Sant?

Skulle rett og slett være forbud mot barne vogner inne i butikkene. Det er meg helt ubegripelig at mødre- veninner på shoppingtur ikke skjønner at det ikke er plass til disse kjøretøyene mellom varehyllene...

Man kan feks ikke bruke sykkel eller rulleskøyter inne i en butikk.

Jeg får nesten panikk når jeg ser en mor med barnevogn. De er rett og slett en stor fare for trafikken dær de dytter avkommet sitt fremfor seg til høyre og venstre... Eller rett frem, for den saks skyld.

Sant?

Skulle rett og slett være forbud mot barne vogner inne i butikkene. Det er meg helt ubegripelig at mødre- veninner på shoppingtur ikke skjønner at det ikke er plass til disse kjøretøyene mellom varehyllene...

Man kan feks ikke bruke sykkel eller rulleskøyter inne i en butikk.

Jeg får nesten panikk når jeg ser en mor med barnevogn. De er rett og slett en stor fare for trafikken dær de dytter avkommet sitt fremfor seg til høyre og venstre... Eller rett frem, for den saks skyld.

For ikke å snakke om når man sitter rolig og avslappet på t-banen, og den stopper på en stasjon og fylles med en hel jævla barnehage. Bygg høye gjerder, gjerne elektriske, rundt alle barnehager!

For ikke å snakke om når man sitter rolig og avslappet på t-banen, og den stopper på en stasjon og fylles med en hel jævla barnehage. Bygg høye gjerder, gjerne elektriske, rundt alle barnehager!

Kunne ikke være mere enig med deg.

Burde være bedre sikkerhet rundt en barnehage en i nokas saken...

Tenk deg en lang butikk kø etter endt arbeidsdag, eller fyllesjuk etter en fuktig aften. Du står som nr 18. Bak deg er det en rabiat unge med lunger fra helvette som skriker ut sitt raseri fordi en eller annen forelder har satt en grense. Blir aldri tomt for luft, vettø...

Uff... Blir nesten revet med hær..

Synes det du beskriver er ytterpunkter.

Det er sikkert helt ok å leve slik nå, men hva når du blir gammel og sitter der kanskje alene? Elskerne står ikke akkurat i kø lenger og det blir svært stille i huset.

Men alle må jo selvsagt leve det livet de selv ønsker.

Jeg for min del kunne ikke tenkt meg et liv uten barn, det er en stor berikelse.

Annonse

åh, det er godt at det finnes damer som deg!!! så kan dere finne hverandre.

vi er alle forskjellige og har forskjellige behov. noen klarer ikke å holde seg til en seksualpartner livet ut, og da synes jeg det er godt de kan lage sin egen kultur.

supert ;)

Synes det du beskriver er ytterpunkter.

Det er sikkert helt ok å leve slik nå, men hva når du blir gammel og sitter der kanskje alene? Elskerne står ikke akkurat i kø lenger og det blir svært stille i huset.

Men alle må jo selvsagt leve det livet de selv ønsker.

Jeg for min del kunne ikke tenkt meg et liv uten barn, det er en stor berikelse.

Alrså, du mener at jeg kommer til å bli ensom på mine eldre dager fordi jeg ikke vil gifte meg å få unger?

Jeg har da familie og venner.

Jeg skjønner at ekteskap og unger kan være en berikelse for noen, men ikke for alle.

Det er så utrolig irriterende med sånne familiefolk som skal prakke sin egen lykke ned over hodet på slike som meg, som overhodet ikke ønsker seg et sånt liv. Jeg har andre verdier som jeg viktigere for meg en mann og barn.

Nå kan det jo hende jeg forandrer mening med årene, men for øyeblikket både vil og skal jeg være singel og barnløs.

O Lykke.. =)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...