Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 86
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Kat-1

31

• Prozak

8

• flisa

5

• jaime

5

Mest aktive i denne tråden

Annonse

Alrså, du mener at jeg kommer til å bli ensom på mine eldre dager fordi jeg ikke vil gifte meg å få unger?

Jeg har da familie og venner.

Jeg skjønner at ekteskap og unger kan være en berikelse for noen, men ikke for alle.

Det er så utrolig irriterende med sånne familiefolk som skal prakke sin egen lykke ned over hodet på slike som meg, som overhodet ikke ønsker seg et sånt liv. Jeg har andre verdier som jeg viktigere for meg en mann og barn.

Nå kan det jo hende jeg forandrer mening med årene, men for øyeblikket både vil og skal jeg være singel og barnløs.

O Lykke.. =)

Ikke glem å minne Daddy-O på alle de gamle med avkom som allikevel aldri får besøk på gamleheimen, nå. :)

Kunne ikke være mere enig med deg.

Burde være bedre sikkerhet rundt en barnehage en i nokas saken...

Tenk deg en lang butikk kø etter endt arbeidsdag, eller fyllesjuk etter en fuktig aften. Du står som nr 18. Bak deg er det en rabiat unge med lunger fra helvette som skriker ut sitt raseri fordi en eller annen forelder har satt en grense. Blir aldri tomt for luft, vettø...

Uff... Blir nesten revet med hær..

Skal vi danne en norsk childfree-forening? :D

Hva har det med saken på gjøre?

Som jeg sa: Av nyskjerrighet.

Jeg synes alltid det er interessant å ta alderen i betraktning når folk uttaler at de er skråsikre på at "jeg kommer aldri til å mene, ville, gjøre ditt og datt etc."

"..........................................."

Som jeg sa: Av nyskjerrighet.

Jeg synes alltid det er interessant å ta alderen i betraktning når folk uttaler at de er skråsikre på at "jeg kommer aldri til å mene, ville, gjøre ditt og datt etc."

"..........................................."

Nå hadde hun jo et "aldri si aldri" med i innlegget sitt.

Jeg tror det som interesserer deg aller mest, er å få kverulere bittelitt... ;)

Annonse

Nå hadde hun jo et "aldri si aldri" med i innlegget sitt.

Jeg tror det som interesserer deg aller mest, er å få kverulere bittelitt... ;)

Uhm...nei, det var ikke poenget i dette tilfellet. Den "aldri si aldri"-en må jeg ha oversett :-)

"......................................"

Du må komme deg ned til mer urbane strøk - her er de ikke kjedelige -selv ikke de "godt brukte" - og noe heklalys bruker vi ikke - her er det full flombelysning! .)

Jo, det er vel så. Har bodd i urbane strøk i mange år og en ting vet jeg, mannfolk blir fryktelig fort husvarme, enten de er urbane eller ikke..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...