Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 86
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Kat-1

31

• Prozak

8

• flisa

5

• jaime

5

Mest aktive i denne tråden

Skjønner det - men det hadde nok vært mye lettere å respektere dersom du ikke brukte avsnitt på avsnitt til å legge ut om hvor utrolig gørre, meningsløse, fantasiløse og satte liv andre mennesker har.

Jeg har ikke involvert andre mennesker i noen av avsnittene mine. Jeg har skrevet om meg selv og mine tanker om familie. Og det faktum at jeg vil ha en krummerik =)

Jeg har ikke involvert andre mennesker i noen av avsnittene mine. Jeg har skrevet om meg selv og mine tanker om familie. Og det faktum at jeg vil ha en krummerik =)

Det er vel ikke helt riktig:

"Bare tanken på et liv som kone og mor får meg til å grøsse nedover ryggen.

Ser for meg et A-4 sexliv med en dørgende lat og fantasiløs ektemann uten krummerikk. Skrikende, snørrete og stinkende spe- barn som aldri vil sove,"

laguna1365380434

Ikke om han snakker aldri så amerikansk?

*s* Det blir vel åspole noe grådig uansett;-)og nja..Jeg tror ikke jeg vil ha noen så fryktelig husvarme uansett mer jeg.

Jeg får mere og mere sansen for å se hverandre intenst og bra innimellom enn ofte og daglig..

Men ikke SÅ lite daglig som nå da, det er selvsagt døvt!

:-)

Det er vel ikke helt riktig:

"Bare tanken på et liv som kone og mor får meg til å grøsse nedover ryggen.

Ser for meg et A-4 sexliv med en dørgende lat og fantasiløs ektemann uten krummerikk. Skrikende, snørrete og stinkende spe- barn som aldri vil sove,"

Jeg beskriver da mine egene tanker på meg selv som kone og mor.

Man kunne lett misforstå innlegget ditt dithen at du forsvarer ditt singelliv med nebb og klør, all den tid du generaliserer veldig. F.eks.:

"Jeg har ingen problemer med en mann som ikke gjør husarbeidet, jeg gjør det selv.Har ingen mann som bruker all sin fritid på kompiser, som overser meg, stiller krav til hvordan skorvatia mi skal se ut til enhvær tid og som slafser og grynter, piller seg i nesa, promper og luker seg på ballene mens han ligger på sofan og glor på miss- norge."

Jeg er godt gift på 19.året, og de problemene du nevner over her er totalt ukjente for meg...;)

"Nei, jeg vil heller ha en perfekt elsker, som jeg kjenner akkurat godt nok til at jeg tør å dra frem sex- leketøy på soverommet med hekle-lyset på.Men ikke så godt at mange av hans "feil og mangler" kommer frem i det samme lyset." Eh, _det_ er da fullt mulig med en ektemann som man kjenner på godt og vondt, det gjør situasjonen tryggere, noe som gir rom for større krumspring dersom man ønsker det...he-he.

"Jeg vil bli tatt med storm og med brennende begjær av en fantastisk, skummel mann med en satans krumerikk. Gjerne så hele det innsnevra, barntunge, kjedelige nabolaget forflytter seg flere meter fra tomta mi." Nettopp! ;)

(Men jeg kjenner godt igjen beskrivelsen av det nokså gjennomsiktige bygdesamfunnet.)

Annonse

Man kunne lett misforstå innlegget ditt dithen at du forsvarer ditt singelliv med nebb og klør, all den tid du generaliserer veldig. F.eks.:

"Jeg har ingen problemer med en mann som ikke gjør husarbeidet, jeg gjør det selv.Har ingen mann som bruker all sin fritid på kompiser, som overser meg, stiller krav til hvordan skorvatia mi skal se ut til enhvær tid og som slafser og grynter, piller seg i nesa, promper og luker seg på ballene mens han ligger på sofan og glor på miss- norge."

Jeg er godt gift på 19.året, og de problemene du nevner over her er totalt ukjente for meg...;)

"Nei, jeg vil heller ha en perfekt elsker, som jeg kjenner akkurat godt nok til at jeg tør å dra frem sex- leketøy på soverommet med hekle-lyset på.Men ikke så godt at mange av hans "feil og mangler" kommer frem i det samme lyset." Eh, _det_ er da fullt mulig med en ektemann som man kjenner på godt og vondt, det gjør situasjonen tryggere, noe som gir rom for større krumspring dersom man ønsker det...he-he.

"Jeg vil bli tatt med storm og med brennende begjær av en fantastisk, skummel mann med en satans krumerikk. Gjerne så hele det innsnevra, barntunge, kjedelige nabolaget forflytter seg flere meter fra tomta mi." Nettopp! ;)

(Men jeg kjenner godt igjen beskrivelsen av det nokså gjennomsiktige bygdesamfunnet.)

hehe, jo enig med deg. Jeg tror jo ikke at menn blir til inskrompa sofaslitere selv om de blir gift.

Men jeg har det bra som jeg har det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...