Gå til innhold

noen gravid etter celleforandring grad 3?

Anbefalte innlegg

Gjest snartvårtur?

Jeg har fått diagnosen livmorhalskreft i tidlig fase, har fjernet dette ved laser, lurer på om det er noen som har blitt gravide etter et liknende tilfelle? Jeg har bare fjernet litt, og legen sa at jeg kunne bli gravid. Men har nå prøvd lenge, og lurer derfor på om det er andre i samme situasjon.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/201651-noen-gravid-etter-celleforandring-grad-3/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min søster fikk påvist livmorhalskreft da hun var gravid. Hun ble operert i uke 30, og det gikk bra. Fødte på vanlig måte. To år senere ble hun gravid igjen - graviditeten forløp som normalt, men hun måtte ha akutt keisersnitt fordi arrvevet var blitt så hardt at mormunnen ikke åpnet seg, selv om riene var godt i gang.

Men det gikk også bra :-)

Gjest snartvårtur?

Min søster fikk påvist livmorhalskreft da hun var gravid. Hun ble operert i uke 30, og det gikk bra. Fødte på vanlig måte. To år senere ble hun gravid igjen - graviditeten forløp som normalt, men hun måtte ha akutt keisersnitt fordi arrvevet var blitt så hardt at mormunnen ikke åpnet seg, selv om riene var godt i gang.

Men det gikk også bra :-)

Tusen takk for dette svaret! Nå ble jeg lettet! En ting med hva legen sier, noe helt annet med andres erfaringer!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...