Gjest 12ikikikiki Skrevet 9. oktober 2005 Skrevet 9. oktober 2005 Sist jeg skrev et innlegg her inne var i forbindelse med hvor jeg skulle ta dama når hun kom hjem , etter mange forslag ble det at jeg begynte å pule henne på gangen så videre på vaskemaskinen. Jeg lurer nå på hvor jeg skal ta hun kommer hjem idag, jeg må innrømme at dama liker det , og jeg tenkte jeg skulle ta henne i trappeoppgangen idag, . Noen tips idag også? 0 Siter
Prozak Skrevet 9. oktober 2005 Skrevet 9. oktober 2005 Hvorfor ikke begynne ute i porten? Så kan dere varme opp med å humpe dere frem til inngangsdøren. "............................................." 0 Siter
Gjest brusebad Skrevet 9. oktober 2005 Skrevet 9. oktober 2005 Hvorfor ikke begynne ute i porten? Så kan dere varme opp med å humpe dere frem til inngangsdøren. "............................................." Humpe? Denne humpereklamen er ganske kul,slå på lyden (bra musikk), 2,4 MB: http://extremaliai.aktyv.us/soft/Blaupunkt_Pimp_my_Rid.mpg%202.mpeg 0 Siter
Prozak Skrevet 9. oktober 2005 Skrevet 9. oktober 2005 Humpe? Denne humpereklamen er ganske kul,slå på lyden (bra musikk), 2,4 MB: http://extremaliai.aktyv.us/soft/Blaupunkt_Pimp_my_Rid.mpg%202.mpeg Humpe, ja. Dere kan selvfølgelig også dunke, men da risikerer dere å bli immobile. Hvis dere humper, så beveger dere dere horisontalt, i tillegg til evt. vertikal bevegelse. ".........................................." 0 Siter
Gjest brusebad Skrevet 9. oktober 2005 Skrevet 9. oktober 2005 Humpe, ja. Dere kan selvfølgelig også dunke, men da risikerer dere å bli immobile. Hvis dere humper, så beveger dere dere horisontalt, i tillegg til evt. vertikal bevegelse. ".........................................." Jeg har fått ny, dyr Svane Hilton seng, men jeg har ingen å humpe med for tida. Selgeren sa den er dritbra å humpe i, og de hylsterkledde fjærene er spesiallaget for humping. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 10. oktober 2005 Skrevet 10. oktober 2005 Dere bør være forsiktige med det der. Det begynner uskyldig på kjøkkenet, drar seg ut i gangen, så utenfor døra inn til leiligheten, og det neste du vet er at dere har startet en knulleorganisasjon hvor du tar ha i to-ern midt i Spikersuppa for å redde en eller annen jævla sel. Det var sånn Fuck For Forrest begynte. 0 Siter
Prozak Skrevet 10. oktober 2005 Skrevet 10. oktober 2005 Dere bør være forsiktige med det der. Det begynner uskyldig på kjøkkenet, drar seg ut i gangen, så utenfor døra inn til leiligheten, og det neste du vet er at dere har startet en knulleorganisasjon hvor du tar ha i to-ern midt i Spikersuppa for å redde en eller annen jævla sel. Det var sånn Fuck For Forrest begynte. "Det var sånn Fuck For Forrest begynte." Ho-ho-ho :-) Jeg kom over et par av videoene deres for litt siden. Steike, maken til mindre smarte folk skal man lete litt etter. For all del - det er bra å være opptatt av naturvern. Men de turbohjernene der ser jo ikke forskjell på et plantefelt og en regnskog. Faktisk ganske underholdende :-) "........................................" 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 10. oktober 2005 Skrevet 10. oktober 2005 "Det var sånn Fuck For Forrest begynte." Ho-ho-ho :-) Jeg kom over et par av videoene deres for litt siden. Steike, maken til mindre smarte folk skal man lete litt etter. For all del - det er bra å være opptatt av naturvern. Men de turbohjernene der ser jo ikke forskjell på et plantefelt og en regnskog. Faktisk ganske underholdende :-) "........................................" Jeg har også sett et par videoer av iq-paret, og det er åpenbart at disse to... vel, for ikke å skrive noe stygt om noen: De passer sammen! 0 Siter
Prozak Skrevet 10. oktober 2005 Skrevet 10. oktober 2005 Jeg har også sett et par videoer av iq-paret, og det er åpenbart at disse to... vel, for ikke å skrive noe stygt om noen: De passer sammen! "for ikke å skrive noe stygt om noen: De passer sammen!" Ok, betraktelig mer politisk enn meg. Men ja, du har utvilsomt rett :-) "............................................" 0 Siter
morsan Skrevet 11. oktober 2005 Skrevet 11. oktober 2005 Dere bør være forsiktige med det der. Det begynner uskyldig på kjøkkenet, drar seg ut i gangen, så utenfor døra inn til leiligheten, og det neste du vet er at dere har startet en knulleorganisasjon hvor du tar ha i to-ern midt i Spikersuppa for å redde en eller annen jævla sel. Det var sånn Fuck For Forrest begynte. Hei, ikke snakk stygt om organisasjonen min! ;-) Jeg lader opp til jul - da har vi det alltid travelt!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.