Gå til innhold

sex på inngangspartiet

Anbefalte innlegg

Gjest 12ikikikiki

Sist jeg skrev et innlegg her inne var i forbindelse med hvor jeg skulle ta dama når hun kom hjem , etter mange forslag ble det at jeg begynte å pule henne på gangen så videre på vaskemaskinen.

Jeg lurer nå på hvor jeg skal ta hun kommer hjem idag, jeg må innrømme at dama liker det , og jeg tenkte jeg skulle ta henne i trappeoppgangen idag, ;) .

Noen tips idag også?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/201656-sex-p%C3%A5-inngangspartiet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest brusebad

Hvorfor ikke begynne ute i porten? Så kan dere varme opp med å humpe dere frem til inngangsdøren.

"............................................."

Humpe?

Denne humpereklamen er ganske kul,slå på lyden (bra musikk), 2,4 MB:

http://extremaliai.aktyv.us/soft/Blaupunkt_Pimp_my_Rid.mpg%202.mpeg

Humpe?

Denne humpereklamen er ganske kul,slå på lyden (bra musikk), 2,4 MB:

http://extremaliai.aktyv.us/soft/Blaupunkt_Pimp_my_Rid.mpg%202.mpeg

Humpe, ja. Dere kan selvfølgelig også dunke, men da risikerer dere å bli immobile. Hvis dere humper, så beveger dere dere horisontalt, i tillegg til evt. vertikal bevegelse.

".........................................."

Gjest brusebad

Humpe, ja. Dere kan selvfølgelig også dunke, men da risikerer dere å bli immobile. Hvis dere humper, så beveger dere dere horisontalt, i tillegg til evt. vertikal bevegelse.

".........................................."

Jeg har fått ny, dyr Svane Hilton seng, men jeg har ingen å humpe med for tida. Selgeren sa den er dritbra å humpe i, og de hylsterkledde fjærene er spesiallaget for humping.

ShitDiddelyDo

Dere bør være forsiktige med det der. Det begynner uskyldig på kjøkkenet, drar seg ut i gangen, så utenfor døra inn til leiligheten, og det neste du vet er at dere har startet en knulleorganisasjon hvor du tar ha i to-ern midt i Spikersuppa for å redde en eller annen jævla sel.

Det var sånn Fuck For Forrest begynte.

Annonse

Dere bør være forsiktige med det der. Det begynner uskyldig på kjøkkenet, drar seg ut i gangen, så utenfor døra inn til leiligheten, og det neste du vet er at dere har startet en knulleorganisasjon hvor du tar ha i to-ern midt i Spikersuppa for å redde en eller annen jævla sel.

"Det var sånn Fuck For Forrest begynte."

Ho-ho-ho :-) Jeg kom over et par av videoene deres for litt siden. Steike, maken til mindre smarte folk skal man lete litt etter. For all del - det er bra å være opptatt av naturvern. Men de turbohjernene der ser jo ikke forskjell på et plantefelt og en regnskog. Faktisk ganske underholdende :-)

"........................................"

ShitDiddelyDo

"Det var sånn Fuck For Forrest begynte."

Ho-ho-ho :-) Jeg kom over et par av videoene deres for litt siden. Steike, maken til mindre smarte folk skal man lete litt etter. For all del - det er bra å være opptatt av naturvern. Men de turbohjernene der ser jo ikke forskjell på et plantefelt og en regnskog. Faktisk ganske underholdende :-)

"........................................"

Jeg har også sett et par videoer av iq-paret, og det er åpenbart at disse to... vel, for ikke å skrive noe stygt om noen: De passer sammen! :)

Jeg har også sett et par videoer av iq-paret, og det er åpenbart at disse to... vel, for ikke å skrive noe stygt om noen: De passer sammen! :)

"for ikke å skrive noe stygt om noen: De passer sammen!"

Ok, betraktelig mer politisk enn meg. Men ja, du har utvilsomt rett :-)

"............................................"

Hei, ikke snakk stygt om organisasjonen min! ;-)

Jeg lader opp til jul - da har vi det alltid travelt!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...