Gå til innhold

Tør jeg prøve?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mine erfaring med slike preparater er at de ver gode å ha som støttebehandling til pillene du får av legen. Det er vitenskapelig bevist at Zoloft skal hjelpe mot depresjon, angst og tvang, Jeg ville4 absolutt fortsatt med dem hvis jeg var deg, du må i alle fall rådføre deg med fastlegen. Hvis du har ubehagelige bivirkninger av Zoloft (det hadde jeg også da jeg gikk på dem) så kan dere skifte over til et annet merke. Lykke til! Liz

Gjest Lilianne

Mine erfaring med slike preparater er at de ver gode å ha som støttebehandling til pillene du får av legen. Det er vitenskapelig bevist at Zoloft skal hjelpe mot depresjon, angst og tvang, Jeg ville4 absolutt fortsatt med dem hvis jeg var deg, du må i alle fall rådføre deg med fastlegen. Hvis du har ubehagelige bivirkninger av Zoloft (det hadde jeg også da jeg gikk på dem) så kan dere skifte over til et annet merke. Lykke til! Liz

Hvilken bivirkninger hadde du.

Jeg har ingen.........

Skal du prøve begge deler, må du i hvertfall snakke med legen din. Koblingen av naturmedisiner og SSRI kan ofte bli helt feil.

Personlig ville jeg holdt meg til Zoloften, spesielt siden du ikke har bivirkninger. Jeg ville ikke byttet. Som et tilskudd kan du trygt ta magnesium og omega- 3 fettsyrer. Godt for cellene, og et tilskudd min psykiater satte meg på i tillegg til SSRI.

Vh

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...