Gå til innhold

Sår i skjeden etter sex

Anbefalte innlegg

Gjest Nesten invalid!!

Er det noen andre som opplever det samme som meg og vet hva det er? Jeg har ikke sopp. Allikevel er det vondt å ha sex. Det er sårt ved inntrenging og kan svi en del etterpå. Jeg var aldri sånn før, men forstår ikke hva det kan være. Jeg har to barn og plagene har blitt værre etter fødslene. Jeg har prøvd forskjellige p-piller, sist Cerazette, men det blir ikke annerledes. Noen som vet hva det kan være??

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/201737-s%C3%A5r-i-skjeden-etter-sex/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er sikkert ikke kommet i overgangs alder, men alikevel kan du få tørre slimhinner fordi om du ikke har hatt det før. Det er perioder med hormon forandringer hele tiden.. Lubrik eller noe lignende navn på en(1) doses glidemiddel er verdt å prøve; ..før sexen glir ut i intet, for det er ikke bra foe noe forhold! Bare spørr på apoteket de er der for å gi oss hjelp :)Lykke til

Gjest svært takknemlig for svar

Du er sikkert ikke kommet i overgangs alder, men alikevel kan du få tørre slimhinner fordi om du ikke har hatt det før. Det er perioder med hormon forandringer hele tiden.. Lubrik eller noe lignende navn på en(1) doses glidemiddel er verdt å prøve; ..før sexen glir ut i intet, for det er ikke bra foe noe forhold! Bare spørr på apoteket de er der for å gi oss hjelp :)Lykke til

Nei, det er nok ikke overgangsalder. Er bare 28. Vi har prøvd masse Glid, men problemet er der fordet. Kanskje jeg skal prøve den du forelso?

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...