Gå til innhold

Omvendt problemstilling...

Anbefalte innlegg

Hey...

Jeg har et litt pussig problem..

Har höyst nylig begynt aa bli seksuelt aktiv. Har hatt 2 damer den siste uken,og problemet mitt har vaert det samme...jeg puler vettet ut av dem i timesvis og de faar flere orgasmer og er kjempe fornoyde,mens jeg kommer ikke i det hele tatt...sist jeg hadde sex(i natt) faket jeg orgasme 3 ganger,jeg vil ikke at hun skal vite at jeg ikke kommer,det er jo flaut.

Jeg forstaar meg da altsaa saa ikke mye paa menn som faar tidlig utlosning,ettersom jeg har motsatt problem.

Naar jeg runker pleier jeg alltid aa bruke kjempelang tid,og pleier aa holde igjen flere ganger,men jeg klarer alltid aa komme...ikke med sex dog !

Den er litt tynn da,saa kanskje det ikke blir nok friksjon eller noe ?

Damene trives ihvertfall... begge to sa at de hadde aldri hatt noen som holdt paa lenger enn meg..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/201751-omvendt-problemstilling/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest scooby-dee

"Har höyst nylig begynt aa bli seksuelt aktiv. Har hatt 2 damer den siste uken,og problemet mitt har vaert det samme...jeg puler vettet ut av dem i timesvis og de faar flere orgasmer og er kjempe fornoyde"

Er dette deg:

http://www.imdb.com/title/tt0405422/

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...