Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 59
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Kat-1

19

• Prozak

9

• ShitDiddelyDo

7

• keinstein

4

Jeg er komplett udugelig når det gjelder nettflørting. Til tross for min uimotståelige sjarm og ynde fremstår jeg som en Tante Pose her på Dol. I beste fall får jeg fram et hehe eller en ;-)

Jaja, man kan ikke få alt her i verden. I RL får jeg knapt gå i fred på gata;-)

Annonse

Jeg er komplett udugelig når det gjelder nettflørting. Til tross for min uimotståelige sjarm og ynde fremstår jeg som en Tante Pose her på Dol. I beste fall får jeg fram et hehe eller en ;-)

Jaja, man kan ikke få alt her i verden. I RL får jeg knapt gå i fred på gata;-)

Hehe.. Du er så flink så..;)

kan du oversette

ASL er vel Age, Sex....men hva står L'en for?

Har aldri flørtet på nett jeg :o)

"asl" er gammelt, utrolig fjortisaktig chattespråk. Når gjøkene oppdaget en ny person som logget seg på, så haglet det inn med "asl?" til vedkommende. Age Sex Location.

Det finnes ingen, som ikke enten er tilbakestående eller har store problemer på andre områder, som idag bruker det akronymet i fullt alvor :-)

"............................................."

Annonse

Jeg ville ikke skrevet noe annet til deg enn jeg skriver til alle andre her på dol - hvis jeg skulle sjarmert deg i senk.

Jeg har liten tro på triks. Det beste er å være seg sjæl.

Blunker lurt med øynene.. ;)

Du er så sjarmerende, atte..

Har du krummerik?? =)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...