Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 59
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Kat-1

19

• Prozak

9

• ShitDiddelyDo

7

• keinstein

4

Annonse

ShitDiddelyDo

Nei, jeg spiser faktisk ikke kaker,, Hverken våte eller tørre. Kan smake litt.

Der har vi noe til felles. Jeg er heller ingen kakemons. Det måtte i så fall være som dessert etter en bedre middag ute. Ostekake eller noe sånt.

Kaker er for gamle kjerringer.

Der har vi noe til felles. Jeg er heller ingen kakemons. Det måtte i så fall være som dessert etter en bedre middag ute. Ostekake eller noe sånt.

Kaker er for gamle kjerringer.

Nei, jeg sitter ikke å snurrer på kakefatet mens jeg formaner deg om å spise.

Men jeg kan servere en desert. ;)

Annonse

Dessert trives jeg med. :)

Kutt ut! Jeg skjønner ingenting! Jeg klarer ikke å unngå denne motbydelige flørtingen deres! Jeg får det ikke til! Også du som er i et forhold, da! Det er faen ikke mye moral hos folk her inne! Alle er dumme!

".............................................."

Kutt ut! Jeg skjønner ingenting! Jeg klarer ikke å unngå denne motbydelige flørtingen deres! Jeg får det ikke til! Også du som er i et forhold, da! Det er faen ikke mye moral hos folk her inne! Alle er dumme!

".............................................."

Uffda, er alle dumme med Prozaken?

Moralens vokter.. ;)

Vi skal selvfølgelig kutte ut denne motbydelige og umoralske flørtingen med en eneste gang.

Gjest da må jeg slutte å fantasere om deg.....

Jeg er komplett udugelig når det gjelder nettflørting. Til tross for min uimotståelige sjarm og ynde fremstår jeg som en Tante Pose her på Dol. I beste fall får jeg fram et hehe eller en ;-)

Jaja, man kan ikke få alt her i verden. I RL får jeg knapt gå i fred på gata;-)

så du er ikke en Tante Pose-type i virkeligheten..? :-(

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...