ShitDiddelyDo Skrevet 10. oktober 2005 Skrevet 10. oktober 2005 Nei, det har jeg aldri gjort. 0 Siter
Gjest freakish Skrevet 10. oktober 2005 Skrevet 10. oktober 2005 Jadda, mange ganger. Som hvor? 0 Siter
Prozak Skrevet 10. oktober 2005 Skrevet 10. oktober 2005 Hmmm...sex i et solariumsrom, men ikke oppi selve solariumet - teller det? "............................................." 0 Siter
Gjest Momaya Skrevet 11. oktober 2005 Skrevet 11. oktober 2005 Jada, i solarium. i bilen(under kjøring), og ved pulten min på jobb, pluss div off toaletter. 0 Siter
Patsi Skrevet 11. oktober 2005 Skrevet 11. oktober 2005 Hmmm...sex i et solariumsrom, men ikke oppi selve solariumet - teller det? "............................................." Å ha sex er jo ikke det samme som å onanere, da ;-) 0 Siter
Prozak Skrevet 11. oktober 2005 Skrevet 11. oktober 2005 Å ha sex er jo ikke det samme som å onanere, da ;-) Nei, det er ofte mindre diskret :-) ".........................................." 0 Siter
Gjest fryktet overvåkningkamera på do...... Skrevet 11. oktober 2005 Skrevet 11. oktober 2005 Gjort det på toalettet på jobb, men det er kanskje ikke et offentlig sted? :0) 0 Siter
søtaxx Skrevet 11. oktober 2005 Skrevet 11. oktober 2005 har det! på skolen bak pultn, i bilen, og på et offentlig toalett:P det har skjedd jevnlig at jeg gjør det. 0 Siter
Gjest ville ventet... Skrevet 12. oktober 2005 Skrevet 12. oktober 2005 Jada, i solarium. i bilen(under kjøring), og ved pulten min på jobb, pluss div off toaletter. I bilen mens du kjørte? Høres trafikkfarlig ut! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 13. oktober 2005 Skrevet 13. oktober 2005 Nå har jeg gjort det. Det var ikke verdt det. Min dyreste Rimi-tur noensinne. 3000 kroner og glattcelle. 0 Siter
Gjest mirakel*2? Skrevet 15. oktober 2005 Skrevet 15. oktober 2005 Nå har jeg gjort det. Det var ikke verdt det. Min dyreste Rimi-tur noensinne. 3000 kroner og glattcelle. tuller du? Jeg tror jeg aldri blir klok på deg:) I begynnelsen tenkte jeg at du var en spesiell mann, men etterhvert som jeg har blitt "kjent" med svarene dine, er du bare en artig mann, men er ikke helt sikker på når du tuller eller ikke;) (ikke hovedinnlegger) 0 Siter
Gjest utrolig ekkelt, og sykt! Skrevet 15. oktober 2005 Skrevet 15. oktober 2005 har det! på skolen bak pultn, i bilen, og på et offentlig toalett:P det har skjedd jevnlig at jeg gjør det. det var søren meg ekkelt da guttene i klassen, tilbake på ungdomsskolen, satt og dro han i timene. De må jo ha skjønt at andre så det? Bryr de seg ikke eller hva? En gang skulle alle elevene holde foredrag. En gutt satt og dro han (fremst i klassen) og det begynte å nærme seg hans tur til å holde foredraget. Da så vi armen begynte å gå inntenst, sikkert for å bli ferdig før han reiste seg. Vi jentene følte oss veldig ukomfortable med det hele. Av og til kunne det sitte to-tre stykker rundt en og holde på. Jeg tipper det er mye rart foreldre ikke vet, om skolehverdagen til barna 0 Siter
Gjest bruker ikke samme nick Skrevet 15. oktober 2005 Skrevet 15. oktober 2005 Gjort det på toalettet på jobb, men det er kanskje ikke et offentlig sted? :0) hihi, frykt for overvåkingskamera var kjent 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.