Gå til innhold

Har du noen gang onanert på et offentlig sted?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Gjest mirakel*2?

Nå har jeg gjort det.

Det var ikke verdt det. Min dyreste Rimi-tur noensinne. 3000 kroner og glattcelle.

tuller du? Jeg tror jeg aldri blir klok på deg:) I begynnelsen tenkte jeg at du var en spesiell mann, men etterhvert som jeg har blitt "kjent" med svarene dine, er du bare en artig mann, men er ikke helt sikker på når du tuller eller ikke;)

(ikke hovedinnlegger)

Gjest utrolig ekkelt, og sykt!

har det! på skolen bak pultn, i bilen, og på et offentlig toalett:P det har skjedd jevnlig at jeg gjør det.

det var søren meg ekkelt da guttene i klassen, tilbake på ungdomsskolen, satt og dro han i timene. De må jo ha skjønt at andre så det? Bryr de seg ikke eller hva?

En gang skulle alle elevene holde foredrag. En gutt satt og dro han (fremst i klassen) og det begynte å nærme seg hans tur til å holde foredraget. Da så vi armen begynte å gå inntenst, sikkert for å bli ferdig før han reiste seg.

Vi jentene følte oss veldig ukomfortable med det hele. Av og til kunne det sitte to-tre stykker rundt en og holde på. Jeg tipper det er mye rart foreldre ikke vet, om skolehverdagen til barna

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...