Gå til innhold

Til dere gutter, kjenner dere stor forskjell på jenters underliv?

Anbefalte innlegg

Gjest Lullabi

Tenker på om en er vid eller ikke. Er selv så redd jeg skal være vid fordi hver gang jeg og kjæresten har sex er jeg trang i begynnelsen av samleiet, men ettersom han kjører på blir jeg videre, er det slik det er eller? Vil jo helst det skal være passe trangt hele tiden jeg.

Fortsetter under...

kan jo ha litt med "smurning" å gjøre. :) etterhvert som penis har gått ut og inn noen ganger, blir hele skaftet vætet, og det går glattere (føles ut som om vi blir videre).

tror ikke du skal bekymre deg for det. har du født barn, kan nok følelsene kanskje være litt anderledes, men det kan trenes opp med øvelser. øvelsene kan også gjøres av oss som ikke har født, for å gi litt ekstra følelse for både oss og gutten av og til ved å stramme.

personlig, strammer jeg musklene av og til, men får ikke så mye tilbake for det. sikkert fordi jeg ikke er godt nok trent. men jeg har en lei tendens til å ikke klare å tenke på to ting samtidig under sex. jeg føler jo nesten at jeg holder pusten når jeg strammer. blir ordentlig konsentrert, og kan ofte miste litt tenning av det. HA-HA!

ganske tåpelig, men litt morsomt også ;)

du må bare slappe av. synes dere at det blir "for lite stramt", skifter dere stilling. mange stillinger blir strammere, og mange gjør at gutten treffer en "vegg" på en annen måte, slik at nytelsen hos begge blir mye bedre!

lykke til ;)

Du vil naturlig nok bli videre etterhvert som samleiet trekker ut i tid, da det tross alt er en muskel som strekkes i en eller annen grad. Jeg tror ikke du skal være redd for at du er "for" vid - de fleste er ikke det.

"..........................................."

Har aldri vært noe tema for meg.

Men selvsagt kan det være forskjellig, men de aller fleste er såkaldt helt normale og da er dette aldri noe tema.

Dette trenger du ikke å bekymre deg for. Jeg har aldri opplevd at noen har vært for vide.

kan jo ha litt med "smurning" å gjøre. :) etterhvert som penis har gått ut og inn noen ganger, blir hele skaftet vætet, og det går glattere (føles ut som om vi blir videre).

tror ikke du skal bekymre deg for det. har du født barn, kan nok følelsene kanskje være litt anderledes, men det kan trenes opp med øvelser. øvelsene kan også gjøres av oss som ikke har født, for å gi litt ekstra følelse for både oss og gutten av og til ved å stramme.

personlig, strammer jeg musklene av og til, men får ikke så mye tilbake for det. sikkert fordi jeg ikke er godt nok trent. men jeg har en lei tendens til å ikke klare å tenke på to ting samtidig under sex. jeg føler jo nesten at jeg holder pusten når jeg strammer. blir ordentlig konsentrert, og kan ofte miste litt tenning av det. HA-HA!

du må bare slappe av. synes dere at det blir "for lite stramt", skifter dere stilling. mange stillinger blir strammere, og mange gjør at gutten treffer en "vegg" på en annen måte, slik at nytelsen hos begge blir mye bedre!

lykke til ;)

Hvis du føler at du nærmest holder pusten når du strammer, har du ikke lært deg den riktige knipeteknikken.

;o)

Annonse

Hvis du føler at du nærmest holder pusten når du strammer, har du ikke lært deg den riktige knipeteknikken.

;o)

hehe nettopp. :)

Det er ikke snakk om å holde pusten, det er snakk om å stramme på det riktige stedet. ;)

Gjest kulissejenta

lykke til ;)

Da gjør du det nok litt feil;)

Jeg bruker musklene i skjeden veldig aktivt, men egentlig mer eller mindre underbevisst. Støter jo naturligvis imot ham, og strammer også til rundt ham i en viss rytme.

Gjorde det nok ikke så mye i begynnelsen, lå nok mer rolig da. Men når man deltar aktiv så kommer det av seg selv, og det høyner nivået på sexen betraktelig:)

Da gjør du det nok litt feil;)

Jeg bruker musklene i skjeden veldig aktivt, men egentlig mer eller mindre underbevisst. Støter jo naturligvis imot ham, og strammer også til rundt ham i en viss rytme.

Gjorde det nok ikke så mye i begynnelsen, lå nok mer rolig da. Men når man deltar aktiv så kommer det av seg selv, og det høyner nivået på sexen betraktelig:)

jepp, har jo prøvd. er bra, men jeg blir så konsentrert om det. tror aldri jeg kommer så langt som deg og klarer det mer eller mindre ubevisst.

• 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...