snuppa32 Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Jeg er sammen med en utrolig snill og god mann og vi har vært sammen i snart 4 mnd,men har kjent hverandre fra mange år tilbake.. Vi har hatt en utrolig fin tid sammen,med mange fine turer i sommer,men nå sier han at han er usikker på følelsene sine. Han er en mann som ikke er vant til å prate og han sliter økonomisk og dette tror jeg plager han så mye,at det kanskje ikke er rom for så mye annet i hans tanker.(vet at dette plager han veldig). Jeg har sagt at jeg med tid og stunder har et ønske om flere barn og det har han vært med på.Han har vært den som har snakket om og vært å sett på store biler,for vi har begge barn fra før. Vi har pratet masse sammen i helgen og jeg er veldig forvirret.. Han begynte med at han var usikker,fordi han har funnet ut at han ikke har ønske om flere barn, også kom det at han var usikker på følelsene sine.. han sier han ikke vet hva han vil,men han vil ikke gjøre det slutt,fordi han er redd for å angre...ikke rart jeg blir forvirret. Er det følelsene,det med flere barn eller er det rett og slett som jeg tror,nemelig det at han stenger alt dette med økonomien inni seg??? Jeg har sagt at jeg vet hvordan han har det og viser forståelse for hvordan ting er og at med tid å stunder skal han også bli flinkere til å prate. Vi har som sagt begge barn.Jeg har en sønn på 8 år og han har en sønn på 8 år og ei jente på 10 år.dette er noe som har klaffet utrolig bra,så vi har vært veldig heldige.(var på bilferie i sommer og dette gikk over all forventning). Dette er noe sønnen min har satt stor pris på og har blitt like glad i de som meg og spørr ofte etter dem. jeg sa til kjæresten min i helgen at det er ikke bare meg og deg dette handler om, og sa hvor heldig vi er,som har fått så mye til å klaffe og det var han enig i,men han hadde ikke noe svar på hvordan vi skulle løse dette... Kan få med at sexlivet vårt er veldig bra og han sier at det gjør det ikke noe enklere. I helgen har jeg både sagt og vist hvor mye han betyr for meg og hvor utrolig glad jeg er i han...når jeg skulle reise hjem,sa jeg at jeg måtte vite om vi fortsatt var sammen og da sa han at det var vi, også fikk vi ta en dag av gangen. Han har tidligere hatt ett langt forhold,som varte i ca.15år og de var gift i 9år og der var de ikke særlig flinke til å prate eller si:glad i deg til hverandre,så han har syntes det har vært litt vanskelig at jeg har prøvd å få han til å prate,for å kunne hjelpe.Har også sendt mange gode og fine mld.Overrasket han med gaver og sagt ofte at jeg er veldig glad i han,noe som han har sagt i ettertid har vært litt vanskelig å ta imot. Håper noen har noen gode råd og kanskje opplevd noe lignende. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/201949-hva-skal-jeg-gj%C3%B8re/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mathilde53 Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Tror ikke det er de økonomiske problemene som er det som gjør han usikker, men det faktum at du vil ha barn med ham etter 4 mnd forhold. Det at dere har kjent hverandre i flere år før dere ble sammenet er ikke noen grunn til få barn nå. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/201949-hva-skal-jeg-gj%C3%B8re/#findComment-1437649 Del på andre sider Flere delingsvalg…
snuppa32 Skrevet 12. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2005 Tror ikke det er de økonomiske problemene som er det som gjør han usikker, men det faktum at du vil ha barn med ham etter 4 mnd forhold. Det at dere har kjent hverandre i flere år før dere ble sammenet er ikke noen grunn til få barn nå. takk for svar,men jeg har bare sagt at jeg med tid å stunder har et ønske om flere barn...sånt er jo greit å si fra om,når man innleder et forhold. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/201949-hva-skal-jeg-gj%C3%B8re/#findComment-1437881 Del på andre sider Flere delingsvalg…
alannia Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Han blir kanskje usikker når du virker så sikker på din kjærlighet til ham? Kanskje om du begynner å trekke deg tilbake at han blir mer sikker på deg igjen? Ikke vet jeg, men kan tenke meg til at han føler at han ikke klarer å gjengjelde følesene og tegnene for deg på lik måte som du gir ham? Kanskje du kan gi ham rom for å fortelle og vise kjærligheten han har for deg på sin måte? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/201949-hva-skal-jeg-gj%C3%B8re/#findComment-1437986 Del på andre sider Flere delingsvalg…
snuppa32 Skrevet 12. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2005 Han blir kanskje usikker når du virker så sikker på din kjærlighet til ham? Kanskje om du begynner å trekke deg tilbake at han blir mer sikker på deg igjen? Ikke vet jeg, men kan tenke meg til at han føler at han ikke klarer å gjengjelde følesene og tegnene for deg på lik måte som du gir ham? Kanskje du kan gi ham rom for å fortelle og vise kjærligheten han har for deg på sin måte? tusen takk for fint svar:)det kan nok kanskje bli litt mye for han,som ikke er vant med å vise å snakke så mye... har tenkt på det å holde litt avstand,men det er ikke så lett med barna som er vant med å være sammen i de helgene vi har dem. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/201949-hva-skal-jeg-gj%C3%B8re/#findComment-1438046 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.