Gå til innhold

Møte noen fra internettet?

Anbefalte innlegg

Tror jeg har "møtt" mannen min i mitt liv over internett! Er det mulig? Nå skal han kjøre 90 mil for å treffe meg.. Vi mener begge vi har blitt forelsket i hverandre..

Hva skjer? Kan man virkelig gjøre dette? :)

Livet er topp syns jeg.. Ennå bedre blir det om 2 uke når han er her :)

Får jeg høre hva dere syns? Pappa syns ingenting om det..Syns man skal treffe folk "In Real life" .. Ikke noe internett der nei.. huff..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/202093-m%C3%B8te-noen-fra-internettet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Hanneline

"pappa synes ikke noe om det".

Hvor gammel er du?

Noen ganger går det greit å møte noen fra internet, noen ganger går det ikke bra.

Man skal være litt forsiktig med slike folk. Men min bror møtte konen sin over nettet - faktisk bodde hun i USA.

De er gift på 3 året, de bor i USA og han har fått seg jobb der.

Lykkelig som bare det :)

Så det kan gå bra.

Men jeg ville vært bittelitt skeptisk første gang man skal treffe noen. Det er ikke alltid de er slik de har gitt seg ut for å være.

SÅ jeg sier lykke til og håper at han er alt du trodde han var :)

ShitDiddelyDo

Hvis du ikke har møtt fyren men likevel er overbevist om at han er mannen i ditt liv, er det bare å ønske deg lykke til!

Selv hadde jeg fått noia hvis ei jente tilbød seg å kjøre 90 mil for å møte meg - en fyr hun aldri har møtt tidligere.

Jeg ville trodd hun var gal.

Gjest KariKruskakli

Jeg vet ikke hvor gammel du er, men hadde du vært min datter ville jeg heller ikke synes noe om det.

Du kan ikke vite om det er mannen i ditt liv, når du ikke har møtt han.

Han kan gjøre seg så søt og hyggelig han bare vil, men likevel kan han være alt annet i det virkelige liv.

Annonse

Klart man kan gjørde det! Mye større sjanse for å finne tonen med noen langsiktig etter evigmange gode samtaler enn over den trettende ølen på byen.

Pass bare på at du ikke møter ham langt ute i en mørk skog helt alene uten telefon første gangen, og husk at du ikke vet noe om hvordan han fungerer i sosiale situasjoner - kanskje får du deg et lite sjokk!

Ønsker deg lykke til =)

Avtal å treffe ham på en cafe/restaurant eller annet offentlig sted, ikke hjemme. Dersom det er full skjærings, så er det lettere å trekke seg unna enn om han kommer hjem til deg. Så kan dere heller dra hjem til deg etterpå, etter fx en god middag ute.

Jeg vet ikke hvor gammel du er, men hadde du vært min datter ville jeg heller ikke synes noe om det.

Han kan gjøre seg så søt og hyggelig han bare vil, men likevel kan han være alt annet i det virkelige liv.

Jeg er 24 år.. så jeg kan nok passe på meg selv da.. :)

Har selv møtt noen som har reist 50 mil bare for å møte meg. Det var ikke den store kjærligheten, men vi hadde en hyggelig helg sammen. Møttes imidlertid på et "offentlig" sted.

Ellers har jeg senere møtt drømmejenta via nettet det også. Hun bodde heldigvis bare 30 min unna. Vi har vært sammen ett år nå og blir om kort tid samboere.

Kjør på.

Lykke til

Gjest så var det kanskje en frosk:)

Hvis du ikke har møtt fyren men likevel er overbevist om at han er mannen i ditt liv, er det bare å ønske deg lykke til!

Selv hadde jeg fått noia hvis ei jente tilbød seg å kjøre 90 mil for å møte meg - en fyr hun aldri har møtt tidligere.

Jeg ville trodd hun var gal.

Enig, hvordan kan man vite at det er drømmeprinsen uten å ha møtt noen? Hehe, vi er flinke til å lage heftige drømmebilder!

Jeg hadde nok også fått hetta om noen hadde reist så langt for å møte meg, vanskelig å vri seg unna om det er en frosk:))

Men, lykke til, det er jo spennende!!

Gjest Elextra

"Han kan gjøre seg så søt og hyggelig han bare vil, men likevel kan han være alt annet i det virkelige liv".

Gjelder ikke det de man treffer på byen også?

Annonse

ShitDiddelyDo

"Han kan gjøre seg så søt og hyggelig han bare vil, men likevel kan han være alt annet i det virkelige liv".

Gjelder ikke det de man treffer på byen også?

Det gjelder ikke i samme grad. Kroppsspråk, øyne og væremåte sier utrolig mye mer enn x antall telefonsamtaler.

Dessuten aner de fleste på byen uråd hvis noen man møter ute følger etter en 90 mil...

Jeg møtte sambo over internett. Vi sa aldri at vi var forelsket i hverandre før han kom til Norge for å møte meg. Det var rart de første to dagene, ikke det samme som datamaskin eller telefon, men etter det var det full klaff. Tre uker senere flyttet han fra England til Norge, og inn sammen med meg. Jeg hadde hatt forhold før det og alltid synes det var skummelt å si at jeg var glad i noen, og helt uaktuelt å flytte sammen med de. Men med han var det lett som bare det :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...