Gå til innhold

Bør jeg teste igjen ??

Anbefalte innlegg

Gjest (Anonymous)

For ca 3 uker siden hadde jeg en slags mens,og hadde allerede før den symptomer på graviditet. Holder på å bli gal av alle symptomene mine, men testet negativt etter snøtt 2 uker (etter mens). Har spurt gyn om dette, pga min plutselige opptur med melkespreng.

Fikk da til svar at det kunne være prolaktinnivået. Men på senere spørsmål, sier hun at det ikke gir symptomer, og ikke svangerskapssymptomer.

Min teori har gått litt på at jeg kanskje var gravid, og endte i en rask abbort. Men at det kanskje kan ligge rester, sånn at jeg burde ha utskrapning ?? Har hatt noe vondt i magen, har lagt på meg 3 kg, sprenger buksene mine,gått opp 7 cm over brystene osv osv

Er det noe annet som kan gi slike symptomer ??

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/20219-b%C3%B8r-jeg-teste-igjen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åsa Prebensen, Jordmor

Ta en ny test och se om den är positiv. Om den inte är det, så är chansen minimal att du skulle vara det. Du behöver ingen utskrapning om du evt hade en sådan tidig spontanabort. Detta gjöres endat om du hade kommit längre i graviditeten eller om man har stra blödningar. Vad dina symptom annars kan bero på, vet inte jag. Jag önskar dig lycka till vidare!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...