Prozak Skrevet 15. oktober 2005 Skrevet 15. oktober 2005 *Hehe* Kom ikke og si at jeg ikke advarte deg i overskriften! ;o) Det driter jeg i - jeg klager likevel :-) Kvalm, blir jeg - kvaaaaaalm! "............................................" 0 Siter
Gjest kvitsymra Skrevet 16. oktober 2005 Skrevet 16. oktober 2005 Detter unner eg deg! Fint å høre du har det bra! 0 Siter
Lillemus Skrevet 16. oktober 2005 Forfatter Skrevet 16. oktober 2005 Det driter jeg i - jeg klager likevel :-) Kvalm, blir jeg - kvaaaaaalm! "............................................" Du vil vel bare høre om hvor sexy jeg synes bildet av deg og pusen er...? ;o) 0 Siter
Prozak Skrevet 16. oktober 2005 Skrevet 16. oktober 2005 Du vil vel bare høre om hvor sexy jeg synes bildet av deg og pusen er...? ;o) Heh-heh. Neida - kos deg (og dere), du :-) "........................................" 0 Siter
Sofline Skrevet 16. oktober 2005 Skrevet 16. oktober 2005 Fint med dette innlegget inne blant alle de som sliter i forholdene sine.. :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.