Gå til innhold

Har ikke vært hos tannlegen på maaange år..

Anbefalte innlegg

Men jeg vet at jeg burde ha gjort det for lenge siden, tror jeg var hos tannlegen sist da jeg var 17-18 år nå er jeg 25.

Problemet er at jeg er livredd, redd for smerten, smaken og lukten hos tannlegen, for hvor mye det vil koste meg å få rettet opp alt som burde fikses i munnen min. Hva kommer en tannlege som ser mine tenner til å tenke? Jeg vet at jeg har drøssevis med hull, to brekte visdomstenner som skulle vært fjernet, en mistet plombe ++

Er det noen plass jeg kan få narkose e.l sånn at jeg kan få rettet opp tennene mine? Jeg går heller med tannpine i flere år enn å gå til tannlegen, jeg er livredd!

Er det evt. noen plass jeg kan henvende meg for å få hjelp mot denne tannlege angsten?

Fortsetter under...

Hei.

Du sier du heller vil gå med tanneverk i det uendelige ,i steden for og gå til tannlegen???

Det sa jeg og!!!

Men til slutt gledet jeg meg til og gå til tannlegen ,så j.......vondt var det med tanneverk.

Det er ikke noe gøy med tannlege skrekk...vet det av erfaring.Helt til jeg fant en ny tannlege,han var veldig dyktig.

Og husk...når/hvis du får bedøvelse så kjenner du ingenting.

Men snakk med tannlegen din og forklar problemet,de er såpass proffe at de tar hensyn til din tannlege skrekk.

Jeg synes du skal bestille en time i morgen tidlig.

Lykke til!

Hilsen

Erik Johannessen, Tannlege

Hei.

Du sier du heller vil gå med tanneverk i det uendelige ,i steden for og gå til tannlegen???

Det sa jeg og!!!

Men til slutt gledet jeg meg til og gå til tannlegen ,så j.......vondt var det med tanneverk.

Det er ikke noe gøy med tannlege skrekk...vet det av erfaring.Helt til jeg fant en ny tannlege,han var veldig dyktig.

Og husk...når/hvis du får bedøvelse så kjenner du ingenting.

Men snakk med tannlegen din og forklar problemet,de er såpass proffe at de tar hensyn til din tannlege skrekk.

Jeg synes du skal bestille en time i morgen tidlig.

Lykke til!

Hilsen

Hei Vea.

Jeg synes saga28's svar var dekkende. Det gis ikke tilbud om tannbehandling i narkose.

Gjest lillepille

Hei Vea.

Jeg synes saga28's svar var dekkende. Det gis ikke tilbud om tannbehandling i narkose.

Joda det gjør det vel. Har en venninne som har tannlegeskrekk å hun fikk narkose. Det var en tannlege i Sandvika som utførte det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...