Gå til innhold

Hvordan skal jeg få sagt det?

Anbefalte innlegg

Jeg har et problem som jeg håper å få hjelp med. Jeg er sammen med verdens herligste gutt,han bor ett stykke unna meg så når han kommer til meg så er han for noen dager av gangen, noe som er helt greit.

Jeg har to barn fra før, og de forguder han akkurat som han forguder de.

Men når han ikke er her så må han prate med meg hver dag over tlf,ofte flere ganger til dagen. Han sier jeg elsker deg 59 ganger i løpet av en dag. Han nregner med at jeg skal være i sex mood hver kveld ( noe jeg ikke er).

Skjønner dy hva jeg mener? Jeg føler at han er så glad i meg at han kveler meg. Det blir for mye av det gode.

På alle andre områder er han drømmemannen med stor M. Det er ingen annen mann som har vært såsnill med meg før, han gjør alt for meg, og jeg elsker han veldig høyt.

Vi har vært sammen i tre mnd. Og en time etter han er reist fra meg for å reise hjem til seg, så ringer han for å si at han savner meg.Hvis vi har en tlf. samtale på 10 minutter, så sitter han bare hele tiden og sier at han elsker meg, om jeg savner han. spør om jeg er glad i han i dag osv..

Er det noen som har noen råd for hvordan jeg skal få sagt dette til han uten at han blir såra, for det vil jeg ikke at han skal bli.

Men det er noe som jeg må få sagt til han fort, for det irriterer meg hele tiden.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/20232-hvordan-skal-jeg-f%C3%A5-sagt-det/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uansett så bør du iallefall gjøre han oppmerksom på at det er noe som kanskje kunne vært annerledes.

Det er nok vondt å høre at man gjør noe feil ovenfor en man elsker, men det er bedre å få vite om feilen - og kunne rydde opp - enn at det blir noe som gnager vekk båndene i mellom dere.

Tror mange menn generelt sett er dårlige til å ta tegn signaler og hadde satt pris på en liten "huskelapp" eller liknende i ny og ne.

Solveig Vennesland, Familierådgiver

Hei!

Jeg vil råde deg til å si det til fyren med en gang.

Hvis du ikke kan fortelle en kjæreste noe som betyr så mye for deg, tror jeg du vil få det mer vanskelig etter hvert.

Hvorfor er du så redd for hans reaksjon? Tror du han vil avvise deg dersom du forteller han at du synes hans daglige doser og sex-behov kveler deg? Si det på din måte, akkurat slik du føler. Det står det respekt av, og det trenger jenter å få mer av.

Det høres ut som om dette betyr mye for han, og samtidig trenger han masse trygghet.

Du bør ta dette opp med han snarest, selv om du er redd for hvordan han vil ta det. Gjør det i en situasjon hvor alt annet er trygt. Det betyr at dere har god kontakt i situasjonen, er alene og har god tid. Sitt tett sammen (viktig) og fortell på en rolig måte at du er veldig glad i ham og dette er det beste du har hatt. Deretter sier du ikke er klar for sex hver kveld, men at lysten alltid kommer tilbake en annen kveld. Fortell han at det godt at han sier at han elsker deg og si også at du elsker han tilbake, men det kanskje er ennå bedre hvis kjærlighetserklæringene blir posjonert litt bedre.

Lykke til.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...